breastsmallinנשים רבות מרגישות מאוד טוב לגבי מבנה הגוף שלהן ולדרך שבה הן נראות בעיני עצמן ואחרים. אך יש לפעמים יש גם מה שיכול להפריע לתחושה הזו, והיא נעוצה בחזה שלהן. יש נשים שרואות את החזה שלהן כקטן מדי, כלא פרופורציונאלי, ומבקשות להגדיל אותו

הגדלת חזה היא בהחלט אחד הניתוחים הנפוצים והמבוקשים ביותר בעולם הרפואה האסתטית, וככל שעובר הזמן והטכנולוגיה עם החומרים משתכללים, כך גם התוצאות משתפרות והביקוש ממשיך לעלות. אחת התקופות שבגללן נשים גם רוצות לעצמן הגדלת חזה היא הקיץ. אם בחורף הן כולן מכוסות בבגדים מכף רגל ועד ראש, אז הקיץ הוא הזמן שבו נשים מתקלפות מבגדיהן הארוכים ועוברות לבגדים קצרים וצמודים, שצריכים להבליט את מה שיש, ולא לכולן יש את ההבלטה הרצויה.

להגדיל את החזה בעונה הקרה

ניתוח הגדלת חזה הוא לא ניתוח ארוך ומסובך יותר מדי ומשך ההחלמה שלו קצר יחסית לניתוחים אחרים, אך כדאי ומומלץ לבצע ניתוח הגדלת חזה דווקא בחורף. כמובן שההמלצה הזו היא עדיין בגדר המלצה, אך אם ניקח את זמן ההחלמה, ולכל גוף יש את הזמן שלוקח לו להחלים מניתוחים, ואם ניקח את הזמן שהאישה צריכה להתרגל לתוצאות הניתוח, מדובר במספר חודשים, שבמהלכם היא מקבלת את עצמה ומאמצת אל חיקה את המראה החדש, את השתלים שהוכנסו אליה. כך ניתן ליצור מצב שאישה שעברה השתלה בזמן החורף, פחות או יותר, יכולה להתרגל למצב החדש, ועם תחילת העונה החמה לקנות כבר את החזיות החדשות, את בגד הים, הבגדים וכל מה שהיא צריכה בשביל להתהדר בחזה שלה בקיץ.

להגדיל את החזה ואת הפופולאריות

החזה הנשי, ללא ספק, הוא אחד האזורים הבולטים המושכים ביותר בגוף האישה, ואף ניתן לראות שהאופנה הנשית לא מעט מבליטה ומדגישה את האזור הזה, על מנת לייפות עוד יותר את בעלת החזה. בקיץ אנו יותר חשופים למבטים של כולם, וככל שעובר הזמן אנו גם מודעים יותר למראה שלנו, ומכיוון שבקיץ הלבוש הוא מינימאלי, שלא כמו המאסיביות של החורף, הגדלת חזה במיוחד לקיץ יכולה להיות המתנה המושלמת לכל אחת. הגדלת חזה לקראת היציאה אל החופים והבריכות, לקראת השיזוף והלחות היא רעיון שלא מעט נשים חושבות עליו מדי שנה.

הגדלת חזה היא עניין רב עונתי

בכל זאת יש גם לומר, שהגדלת חזה היא עניין שלא תלוי אך ורק בעונה אחת, אלא הוא מבקש בעיקר לתת את ההעצמה הנשית לרבות מאוד, ואם זה הפיתרון לבעיית הביטחון העצמי שיש לנשים בארץ ובעולם, אז לא משנה אם עכשיו קר בחוץ או חם, פשוט צריך לפנות לרופא מומחה שהמליצו עליו ולהתייעץ לגבי כל ההליך הרפואי שמשתמע מניתוח הגדלת חזה ולקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה לגבי הביטחון העצמי וההרגשה הפנימית. אסור גם לוותר על היופי אז עד להגדלה, מומלץ לשפר את ההרגשה עם איפור.