2 יצירות בערב אחד: היוצרות עלית קרייז ומיכל דביר מעלות את מופעי התיאטרון voice over ו- hey britney בערב אחד בתיאטרון תמונע. על האיזון המדויק בין חלקיקי יקום מצד אחד, ובריטני ספירס מצד שני, בתיאטרון תמונע , יום חמישי 1.4 בשעה 20:00

כלים

VOICE OVER - מאת ובביצוע: מיכל דביר "על הבמה">

"על הבמה">על הבמה ומחוץ לה אני רוצה למצוא את המינון המדויק של חלקיקי קיום שיתלכדו לכדי מציאות מאוזנת ונוצצת. מסרבת להרפות מהחיפוש האינסופי אחר איזון בין מרכיבים- פנימיים וחיצוניים - שיחד יצרו את הסיטואציה השלמה בעיני.

עריכת סאונד- אורפז אגרנוב עיצוב תאורה- ארז שורצבאום

"מיכל דביר">מיכל דביר : בוגרת בית הספר למשחק בית צבי. שיחקה בתיאטרון הקאמרי ובתיאטרון תמונע. יצרה שתי עבודות (אחת מהן בשיתוף עם עלית קרייז) לפסטיבלי א-ז'אנר בתמונע.

HEY BRITNEY - יוצר: יאיר ורדי, שותפה ליצירה ומבצעת: עלית קרייז

העבודה עוסקת ביחסי קהל ובמה בסולו כאירוע המייצר ומפיג בדידות. כיצד אנחנו רוצים שיקראו אותנו ויסתכלו עלינו, כיצד אנחנו מעצבים את הזהות שלנו. היכן הגבולות בין החיים והבמה מטשטשים והיכן הם מתממשים.

אישה נמצאת לבד על הבמה. היא מזמינה את הקהל לראות אותה, מבקשת את אהבתם, את אהדתם, ואת זכותה להתקיים. האם היא "היא עצמה" או רק יצוג של משהו אחר. אסופת מונולוגים המציגים את חייה האומנותיים והפרטיים של השחקנית מתעמתים עם דימויי תרבות פופ וריאליטי לצלילי רשימת להיטים של בריטני ספירס..

עלית קרייז היא בוגרת הסטודיו למשחק "ניסן נתיב">ניסן נתיב. בעשר השנים האחרונות יוצרת ושותפה בקבוצת הפרפורמנס הניסיונית ,A2company בלונדון. יצירותיה הוצגו בין השאר ב ICA. ROYAL OPERA HOUSE STUDIO, THE PLACE ובאירופה: בפריז, וינה, ברצלונה, לוביינה ודורטמונד. בשבע השנים האחרונות שותפה יוצרת בקבוצת הפרפורמנס הלונדונית .THE PEOPLE SHOW. ב "תיאטרון תמונע">תיאטרון תמונע יצרה והופיעה בטרילוגיה שייצרה בשלושה פסטיבלי א-ז'אנר שונים, אחת מהעבודות הייתה בשיתוף "עם מיכל">עם מיכל דביר. לאחרונה גילמה את אחד התפקידים הראשיים בסרטו החדש של משה אבגי: "וביום השלישי".