ספר חדש – 'המדריך לצרכן: מה לעשות כשמגיע שוטר' – מדריך משתמשי קנאביס כיצד למזער את הנזק ממפגש בלתי צפוי עם שלטונות החוק. המדריך, הכתוב בשפה קולחת הטבולה בהומור דק, לוקח את הקורא, מהרגע בו מופיע שוטר העלול לעצור אותו על עישון קנאביס, ועד הרגע בו מוגש נגדו כתב אישום.

עו"ד דקל חץ-דוד עוזר – מנכ"ל ומנהל מסע הבחירות של תנועת 'עלה ירוק' בבחירות 2015 המדריך הקצר, המאויר בעשרות איורים מלאי הומור, נכתב על ידי עו"ד דקל חץ-דוד עוזר – מנכ"ל ומנהל מסע הבחירות של תנועת 'עלה ירוק' בבחירות 2015 ואקטיביסט ידוע בתנועה לללגליזציה של הקנאביס. את המדריך איירה עירית דגני.

"הספר מטרתו להדריך את צרכני הקנאביס בפרט והסמים בכלל מה לעשות ומה לא לעשות, במפגש עם המשטרה, מתוך האמונה כי הרדיפה המשטרתית והפללת צרכנים היא הפשע ולא השימוש עצמו, ולפיכך מצווה לעזור לאנשים להימנע מליפול קורבנות." מסביר עו"ד עוזר.

לדבריו, אין בכתיבת מדריך זה משום המלצה לעשן, וגם אין בו כדי להוות זילזול מכל סוג שהוא במשטרת ישראל. "המשטרה היא ארגון חשוב מאוד שמונע אלימות בחברה, ומשטרת ישראל היא לרוב יעילה וחיובית. לצערנו, כנסת ישראל הטילה עליה לאכוף חוק בזוי ונבזה המזיק לחברה ופוגע בצרכנים באופן אלים ובלתי מוסרי. האשמים במדיניות ההפללה הם חברי הכנסת ולא השוטרים".

לדברי עו"ד עוזר, כשהחל את פעילותו לקידום הלגליזציה, החלו לפנות אליו מדי פעם צרכנים שנתפסו וביקשו לקבל עזרה ראשונה משפטית בסמוך למעצר ולפני חקירות, ובשלוש השנים האחרונות הוא ייעץ לדבריו, למאות צרכני קנאביס כיצד לנהוג במהלך חקירה, וליווה אותם לאורך ההליכים. בשל הביקוש הרב, החליט עו"ד עוזר להוציא את הספר, ולסייע לקהילת המשתמשים הנרדפת.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

אולמות האירועים והגנים הטובים ביותר בחיפה וסביבתה

כאשר מדובר בחגיגת הרגעים החשובים ביותר בחיים, למקום יש תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי…
קרדיט תמונה FREEPIK

פתרונות חדשניים לאוורור ונידוף עשן

בעודנו עוברים תקופה מהפכנית המאופיינת בהתקדמות חסרת תקדים בפתרונות אוורור ונידוף עשן,…
קרדיט תמונה FREEPIK

אילו סוגי בריכות כדאי להכיר לפני שמקימים בריכה ביתית?

תחילת תהליך הקמת בריכה ובחירת בריכה ביתית היא מאמץ מרגש, אך הוא מגיע עם חלק גדול של…
קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת אוהלים לאירועים השונים

בעת תכנון אירוע חיצוני, אחת ההחלטות המרכזיות שתצטרכו לקבל היא בחירת המקום הנכון שיתאים לא…
קרדיט לתמונות PIXABAY

כסאות לפינת אוכל

פינת האוכל היא לב הבית. אנחנו יושבים בה כאשר אנחנו מארחים, מתארחים, בזמן איכות משפחתי או…
קרדיט תמונה FREEPIK

פילאטיס מכשירים בירושלים - Inspire Studio

התחילי את מסע הכושר שלך עם שיעורי פילאטיס מכשירים ב Inspire studio בירושלים