אדמה פתרונות לחקלאות נרתמת למאבק של המשרד להגנת הסביבה להפחתת זיהום אויר מכלי רכב - תחייב את את ספקיה לעבור לכלי רכב "ירוקים" יותר

כלים

מנתונים שפרסם לאחרונה המשרד להגנת הסביבה עולה כי התחבורה היא המקור העיקרי לזיהום האוויר בריכוזי האוכלוסין ובמרכזי הערים.

במסגרת התכנית להפחתת זיהום מכלי רכב שיזם המשרד להגנת הסביבה, החליטה חברת אדמה פתרונות לחקלאות לצאת למהלך המחייב את כל ספקיה לעבור לרכבים מופחתי זיהום אוויר, העומדים בתקני יורו 4 ומעלה. מדי חודש נכנסים בשערי אתרי היצור של החברה כ-6,000 רכבים של חברות ההובלה והסעות העובדים. מעתה ואילך כניסת רכבים המוגדרים כמזהמים על ידי משרד להגנת הסביבה תיאסר על ידי אדמה.

דוד בן סימון, סמנכ"ל תפעול ישראל, אדמה פתרונות לחקלאות: "בשנים האחרונות השקענו כמיליארד שקל במפעלים שלנו בישראל, על מנת להפחית את טביעת הרגל הסביבתית שלנו ולעמוד בכל הסטנדרטים העולמיים המחמירים ביותר, וזאת על ידי אימוץ טכנולוגיות סביבתיות מתקדמות. המהלך שיזמנו כדי להעביר את הספקים שלנו לכלי רכב מופחתי זיהום הוא ביטוי נוסף למחויבות העמוקה שלנו לשמירה על איכות הסביבה".

ברוך ובר, מנהל מחוז דרום של המשרד להגנת הסביבה: "אנו מברכים על הצטרפותה של חברת אדמה למהלך הפחתת פליטות התחבורה. אנו סבורים כי הצטרפותה תסייע בגיוס חברות ומפעלים נוספים בתעשייה הרואות חשיבות בשמירה על הסביבה בה הן פועלות".

אודות אדמה:

אדמה פתרונות לחקלאות בע"מ הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח. אנו שואפים ליצור פשטות בחקלאות ומציעים לחקלאים פתרונות ושירותים יעילים אשר מקלים עליהם ומסייעים להם לצמוח.אדמה מחזיקה באחד מסלי המוצרים המקיפים והמגוונים בעולם, המציע מוצרים מבודלים ואיכותיים להגנת הצומח. כ- 4,900 עובדי אדמה מגיעים לחקלאים ביותר מ- 100 מדינות ברחבי העולם, ומספקים להם כליםלהתמודד עם עשבים, מזיקים ונגעים, ולשפר את יבוליהם.