אחרי שסיימה את הבית המוקדם במאזן מושלם 0-5, תעלה מחר בשעה 18:15 נבחרת הקדטים למשחק רבע גמר אליפות אירופה דרג ב' בסופיה נגד בלארוס. המשמעות ברורה. ניצחון שווה חצי גמר ממנו 3 הראשונות עולות לדרג א'. הפסד ישלח את הנבחרת למשחקי דירוג 5-8 חסרי חשיבות של ממש

המאמן דניאל גוט סיכם את שלב הבית המוקדם: "אנחנו שמחים ממה שעשינו עד עכשיו. החברה הראו הרבה אופי וגם הרבה כדורסל טוב. ניצחנו את המשחקים שהיינו צריכים לנצח, אנחנו מרוצים ומתחילים להתכונן לרבע הגמר".

במשחק הלפני אחרון של הבית המוקדם נקלעה הנבחרת לפיגור 11 נגד הונגריה, תוצאה שהייתה מונעת ממנה עלייה לשלב רבע הגמר. גוט מספר: "בסך הכל הקבוצות שוות ברמתן. הפכנו פה באליפות מאנדר-דוג לפייבוריטים וזה מחייב שינוי גישה ומחשבה. יכולנו במשחק הזה להפסיד בהפרש קטן ולעלות, אבל אני שמח שידענו לתת פוש, לנצח את הרבע האחרון 7-23 ולעלות כמו שצריך. כמו שאמרתי לפני האליפות, החברה שלנו מאוד מחוייבים, מגובשים ונעולי מטרה".

ועל היריבה בלארוס והצפוי נגדה אמר גוט: "זה משחק לא קל. זו קבוצה עמוקה שמשחקת מרבית הדקות עם 4 גארדים שיודעים לחדור ולקלוע. נצטרך לעשות את ההתאמות. הם שומרים הרבה הגנה אזורית ונצטרך להתקיף יותר נכון לתוך הצבע ופחות להסתמך על הקליעה מבחוץ. אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולת שלנו לעשות את המקסימום בטורניר הזה וזה לעלות דרג".

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK
ספורט בארץ