הוועד המנהל של מ.ט.י גליל מערבי קריות, הודיע השבוע על מינויו של  אילן בן דור, כמנכ"ל החדש של מ.ט.י גליל מערבי קריות. הוועד המנהל,  הודה למנכ"ל היוצא הנרי ביטון שכיהן בתפקיד כ-24 שנים והודה לו על על המקצועיות והמסירות לאורך כל השנים שהביאו את מ.ט.י להישגים גדולים ואיחל הצלחה למנכ"ל החדש אילן בן דור

כלים
מנכל מטי גליל מערבי קריות אילן בן דור- צילום- ניר אלקובי
מנכל מטי גליל מערבי קריות אילן בן דור- צילום- ניר אלקובי

 

מינוי בכיר. אילן בן דור,  54, בעל תואר ראשון כלכלה ומנהל עסקים במכללת רופין, תואר שני משפטים ותואר שני מנהל ציבורי באוניברסיטת תל אביב,  שימש בשנים האחרונות במגוון תפקידים בכירים ובהם: מנכ"ל קבוצת שלטל, מנכ"ל קואופרטיב הגליל העליון, מנכ"ל פלסים אביזרים ועוד.

המנכ"ל החדש אילן בן דור, ציין כי, בכוונתו לפעול עפ"י הדרך שבכוונתו להתהוות, "לעשות את הדברים הנכונים במקום לעשות דברים בצורה נכונה".

מ.ט.י גליל מערבי קריות, מעניק את שירותיו לעסקים קיימים וחלקם יזמים המבקשים לפתוח עסקים חדשים באמצעות  ארבעה סניפים שהוא מפעיל: הסניף המרכזי בעכו, סניף לב המפרץ קריות, סניף מעלות וסניף שפרעם המסייע לקידום היזמות העסקית במגזר הערבי באזור. כמו כן, מ.ט.י גליל מערבי קריות,  מעניק שירותים לעולים חדשים ולתושבים חוזרים בזכות תכנית הסיוע המורחבת של משרד העלייה והקליטה (מ.ט.י גליל מערבי- קריות מהווה זכיין של משרד הקליטה לשירותי יזמות עסקית לעולים ולתושבים חוזרים בצפון).

מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, אילן בן דור, מדגיש כי בכוונתו להמשיך להתמקד בייעוץ לעסקים וליזמים ממוקד משימה- מתכונת חדשה, בהמשך הרחבת תחום ההכשרה המשולבת עם יזמות עסקית ובהגדלת היקף המימון וההלוואות המסובסדות ליזמים ולעסקים