עדנה דוד שנבחרה לפני כארבעה חודשים ליו"ר הסתדרות המורים סניף חיפה והמרחב, מונתה גם לסגנית מזכ"לית הסתדרות המורים הארצית, יפה בן דויד. לאחר מינויה, אמרה עדנה דוד, "אני מודה למזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד על הבחירה בי כסגניתה".   בנוסף, הודתה לחבריה בהסתדרות המורים, סניף חיפה והמרחב, "אתם שותפי לדרך וכל הישג הוא שלכם ושלי גם יחד. תודה על התמיכה, על העשייה המסורה, על המקצועיות ועל ההשקעה הבלתי מתפשרת במיצוי זכויותיהם של עובדי ההוראה. יחד נמשיך, נעשה ונצליח בראשותה של יפה בן דויד למען כלל עובדי ההוראה"

כלים
סגנית מזכ''לית הסתדרות המורים סניף חיפה והמרחב עדנה דוד צילום- יעל שמלצר
סגנית מזכ''לית הסתדרות המורים סניף חיפה והמרחב עדנה דוד צילום- יעל שמלצר

 

סגנית מזכ"לית הסתדרות המורים ויו"ר הסתדרות המורים, סניף חיפה והמרחב עדנה דוד, נשואה ואם לארבעה, מילאה במשך 19 שנים, מגוון תפקידים במערכת החינוך, כמורה מקצועית למדעים, רכזת מקצוע המדעים ומחנכת כיתה, שימשה כסגנית מנהלת ביה"ס "הבונים וב-7 השנים האחרונות  שימשה בהצלחה מרובה כמנהלת בית הספר "אהוד".

מרחב חיפה בהסתדרות המורים בראשותה של עדנה דוד, משתרע מבית ג'אן בצפון ועד ג'אסר א - זרקא בדרום וכולל כ-16,000 עובדי הוראה, כולל גננות וגמלאים.

עדנה דוד אמרה השבוע לאחר בחירתה כסגנית מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, "האתגרים העומדים בפנינו הם רבים, ובראשם מעמד המורה, היחס לעובדי ההוראה ויתרה מכך שמירת זכויותיהם של עובדי ההוראה ושיפור שכרם".

עדנה דוד הדגישה עוד בדבריה, "זכות גדולה נפלה בחלקי לשמש כסגניתה של  המזכ"לית יפה בן דויד שבתוך תקופה קצרה לכהונתה הגיעה לתיקון הסכמים המבטיחים תוספת של למעלה מ-700 מיליון ₪ בשנה לשיפור תנאי השכר וההעסקה של עובדי ההוראה, כאשר במסגרת ההסכם בוטלו קיזוזי שכר שבוצעו בינואר 2017, נוספו גמולי תפקידים חדשים ועוד. זאת רק ההתחלה ויש בכוונתה של יפה בן דויד לדאוג לציבור הגמלאים ולפתרון בעיות נוספות בקרב כל ציבור עובדי ההוראה. אני בהחלט יכולה לומר לעובדי ההוראה שיש להם על מי לסמוך – על המזכ"לית שלנו - יפה בן דויד שהביאה ומביאה תוצאות".