בשנים האחרונות תחום אטרקציות לאירועים הלך ושינה את פניו מקצה לקצה. אם בעבר היינו מסתפקים במפעיל ליום ההולדת או בצלם מגנטים כאטרקציה מרכזית, הרי שהיום הרף עלה (אולי אפילו יותר מידי) וכל אירוע דורש תשומת לב מיוחדת עם אטרקציות עדכניות, חדישות ומטריפות!

כלים
אטרקציות לאירועים
אטרקציות לאירועים

אם אתם מחפשים אטרקציות לבר מצווה, אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לחתונה או אטרקציות ליום הולדת, בוודאי תרצו לקרוא את הטיפים הבאים, שיעזרו לכם לבחור אטרקציות לאירועים שיהפכו את האירוע שלכם לשמח במיוחד, כזה שלא יישכח למשך שנים רבות:

אטרקציות לאירועים הינם, למעשה, טרנדים חולפים בתחום באירועים, חלקם טרנדים שנשארים איתנו לאורך שנים רבות (חלקם אף לא עוזבים אותנו לעולם, כדוגמת שולחנות משחק לאירועים), וישנם טרנדים החולפים לאחר זמן קצר, לעיתים אף חודשים בודדים. הקפידו לבחור אטרקציות לאירועים שזמנן לא חלף, כאלו שעדיין רלוונטיות לקהל היעד באירוע שלכם.

התאימו את האטרקציות לקהל היעד באירוע- בין אם מדובר ביום הולדת, בבר מצווה, בחתונה או באירוע עסקי- אטרקציות לאירועים חייבות להיות מותאמות לקהל האורחים הצפוי להשתתף באירוע. אל תתפתו ליפול במלכודת ולהזמין רק אטרקציות לילדים/ לקהל הצעיר המשתתף באירוע. תוכלו למצוא אטרקציות לאירועים המתאימות גם לאוכלוסייה המבוגרת יותר המשתתפת באירוע. כך, לדוגמה, תוכלו לבחור בשולחנות קזינו שיתאימו גם לאורחים המבוגרים וגם לאורחים הצעירים.

הגדירו תקציב ופעלו לפיו- אטרקציות לאירועים עשויות להיות יקרות במיוחד, וישנם אירועים בהם הזמנת אטרקציות מהווה חלק משמעותי מתקציב האירוע. אל תתפתו להזמין אטרקציות יקרות במיוחד- עבדו לפי התקציב שהגדרתם ואל תחרגו ממנו. תיאום מול מקום האירוע – הזמנת אטרקציות לאירועים עשויה להגלות ביום האירוע כפארסה אחת גדולה, אם לא תדאגו לתאם ולעדכן את איש הקשר במקום האירוע בדבר ההזמנה שביצעתם. ישנם מקרים בהם חברת האטרקציות תגיע למקום האירוע ותגלה כי ישנם אישורים מיוחדים אותם דורש המקום להציג (ואין יכולת להציגם מעכשיו לעכשיו, כדוגמת אישור חברת הביטוח לקיומו של ביטוח מתאים), מגבלת מקום, מגבלת גישה למקום ועוד. דאגו לעדכן את מנהל המקום בו עתידה להיערך החגיגה בכל פרטי ההזמנה שביצעתם, ואף דרשו מחברת ההפקה ממנה הזמנתם את האטרקציות לבצע שיחת תיאום מול איש הקשר של המקום.

הקפידו על הטיפים האלו ותזכו לאירוע שמח שייזכר לאורך שנים רבות.