כמו בשיר: "שמחה  רבה שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא!" חג הפסח מסמל יותר מהכל זמן להתחדשות, לחדש ולהעניק מתנות יוקרתיות ומעוצבות ובעיקר שימושיות ואיכותיות לאנשים שאתם אוהבים. רבים מאתנו משקיעים מחשבה רבה בבחירת מתנה אישית ליקירנו. מתנה שתישמר לאורך זמן, מתנה שמקבלה ייהנה ממנה ותהיה לו שימושית ובעיקר מתנה אישית שתזכיר ממי הוא קיבל אותה ותגרום לו אושר והערכה רבה.

כלים
מתנה לפסח – 5 המלצות למתנה אישית לחג
מתנה לפסח – 5 המלצות למתנה אישית לחג

 

אז לפני שאתם שוברים את הראש ומתלבטים מה לקנות מתנה אישית לחג הפסח, חשוב שתכינו עצמכם מבחינה תקציבית, שתדעו למי בדיוק אתם מעניקים את המתנה האישית? ומה הצרכים שלו שבוודאות ישמשו אותו והוא יוכל ליהנות מהמתנה שלכם לחג הפסח.

במאמר זה נביא בפניכם המלצות לבחירת מתנות אישיות בהן תוכלו לתת ביטוי לרגש שלכם ולהעניק את המתנה האישית ליקירכם כשאתם שבעי רצון מהבחירה ומקבל המתנה ישמח לקבל אותה.

  • תיק בובי – הדור החדש של התיקים! תיק למחשב נייד שישמור על רכושכם מפני גנבות וכייסים. מגיע עם רוכסני YKK נסתרים, שכבות מגן מפני חיתוך, עשוי בד אטום לגשם, קל משקל עם יציאת USB לטעינה. רצועות נוחות מרופדות עם מחזירי אור, רצועה לנשיאה על טרולי ותאים חבויים לשמירה על הכסף והדרכון.
  • SMART WRITING SET – חיבור גאוני בין קלאסי לדיגיטל! זו מתנה אישית יוקרתית וייחודית לפסח של מותג העל האיטלקי למחברות: Moleskine. מה שתכתבו במחברת בעזרת העט הדיגיטלי, ניתן לעריכה, שמירה ושיתוף בטאבלט ובסלולר. מוצר מהפכני מלהיב ועכשווי המוענק כמתנה אישית לפסח ומבטיח הנאה מלאה.
  • נרתיק לנסיעות SAFE FLIGHT – מוצר ייחודי עם טכנולוגיה חדשנית המגן על כרטיסי אשראי ומסמכים יקרי ערך מגניבת נתונים ע"י טכנולוגית RF. נרתיק זה מגן באופן מושלם ומעניק מיסוך לגנבים חכמים המעוניינים לגנוב מידע רגיש של כרטיסי אשראי, בנק וכו'. הנרתיק מכיל 12 תאי אחסון ולולאה לעט. מתנה ייחודית המעניקה בטחון בנסיעות וטיולים.
  • קראף יין יוקרתי – לאוהבי הלייף-סטייל והמותרות ניתן לפנק במתנה אישית וייחודית לפסח המשלב עיצוב מיוחד של הגשת יין בכד מזיגה מרשים במיוחד המגיע עם סגירה הרמטית למניעת חמצון היין ושמירה על הארומה. אחת המתנות המאפיינות את חג הפסח ומעניקות יוקרה ואיכות למקבל המתנה.
  • סט פונדו – מתנה ייחודית לרומנטיים מביניכם. מתנה אישית זו ניתנת בעיקר לחובבי השוקולד. מדובר בסט פונדו בעל כלי טימפרור המונח על מתקן במבוק מעוצב אשר בתחתיתו יושב לו נר השומר על חום השוקולד ודואג להמשיך להמיס אותו. מתנה אישית היכולה לשמש זוג אוהבים בערב חג הפסח ולהשלמת אווירת החג הרומנטית.

ישנן אינספור מתנות אישיות שניתן להעניק ליקירכם בחג הפסח ובכל אירוע משמח אחר. המלצותינו במאמר זה מאפשרות לכם ליהנות ממתנות אישיות מעוצבות מקוריות וייחודיות שיעניקו לכם ולמקבלי המתנות שמחה בלב והתחדשות. חג פסח שמח.