לכבוד יום האישה הבינ"ל שחל השבוע הנה כמה עצות לערב גיבוש והעצמה לנשים.
לא משנה אם תכננתם להפיק לבד או להיעזר בחברת הפקה ישנם מס' דברים שיעשו את ההבדל בין ערב מוצלח לערב שהוא פלופ אמיתי.

כלים
ערב גיבוש לנשים
ערב גיבוש לנשים


1. הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא את תמהיל הנוכחות באירוע ואת הגילאים (הכרונולוגי והמנטאלי) חשוב לוודא את גילאי הנשים מכיוון שלא כל תוכן והפעלה מתאים לכל גיל וכאשר מישהי נותרת בחוץ מבחינתה הערב יהיה כישלון. כל אחת ואחת רוצה להרגיש בערב העצמה נשית מועצמת ולצאת בתחושה שחשבו גם עליה.

2. כדי שכולן יהיו מאושרות מהפעילות מומלץ לרחרח ולהבין מה מעניין אותן ועם מה הן לא תשתפנה פעולה. ישנם סוגים שונים של הפעלות, רעיונות לערבי גיבוש לנשים ניתן למצוא בשפע וניתן לחלק אותם לכמה קטגוריות:

• יופי ולייף סטייל
• העצמה והגשמה
• מיסטיקה
• קולינריה
• פעילות אקטיבית

חשוב לדעת מה האופי של המשתתפות כדי לארגן עבורן את הפעילות המתאימה. לא כל אחת אוהבת ספא או להתאפר, לכן אולי לא תתאים פעילות של סדנת איפור וסטיילינג, יש נשים שמיסטיקה מרתיעה אותן ולכן מתקשרת או נומרולוגית פחות ירגשו אותן והן יישארו בצד, או ערב בנושא מין ומיניות...ש....ש...ש.... לא כולן פתוחות לדבר על זה.


מומלץ לבדוק האם פעילות אקטיבית באה בחשבון ולא להזמין בהפתעה סדנת ריקודי בטן או פלמנקו, כך גם עם חדרי בריחה, הרצאת העשרה מעצימה וכד' לא צריך לעשות מזה דוקטורט, רק לבדוק מעט.

3. ברגע שנסגר אופי הפעילות צריך לבחור את המפעילים הטובים ביותר על פני התחרות הגבוהה, את אלה שיחזיקו את קהל השומעות מהרגע הראשון ועד לתום הפעילות, כאלה "שיספקו את הסחורה" ויעמדו מאחורי כל מה שסוכם עמם ואפילו קצת יותר... חשוב לא להתפשר על טיב ואיכות ההפעלה, לבדוק באתר האינטרנט או בדף העסקי, לבקש המלצות ולא להתעצל ולבדוק. תזכרו את האמרה Better be safe than sorry.

4. כמו בכל חגיגה לאוכל יש מקום של כבוד, צריך להשקיע בקייטרינג ולבדוק האם נדרשת כשרות, האם ישנן רגישויות למזון ספציפי (גלוטן וכד') או האם יש טבעוניות בקהל, תשומת לב לפרטים האלה תסייע לאירוע להיות מוצלח.
בנוגע למזון ניתן לשלב גם סדנה קולינרית וכאן יש צורך לוודא עם המפעיל/שף מה הוא מביא עמו, מה נדרש להכין במקום מבחינת ציוד וחומרים ולבדוק שבסופו של דבר יהיה מספיק אוכל לכל המשתתפות.

5. כולם אוהבים מתנות. תפנקו את הנשים המשתתפות במתנות קטנות ומרגשות או מזכרות מעצימות, זה יהיה שווה את ההשקעה ויעניק להן זיכרון מתוק.
תשומת לב בשילוב עם extra mile הם הסוד לאירוע מושלם!


הכותב הינו יוסי ספינזי, מנכ"ל OUTMIND
הפקות תוכן חווייתי, ימי גיבוש-סדנאות-הרצאות

https://www.outmind.co.il/