מערכת הביוב והשפכים משרתת אותנו כמעט ללא תקלות עד כדי כך שלעתים אנו שוכחים בכלל שהיא קיימת. למרות זאת כשכבר מתעוררת בעיה, לעתים קרובות מרבית הצרכנים לא יודעים כיצד לנהוג ומבצעים טעויות בסיסיות.

כשמדובר בסיטואציה מלחיצה לא בדיוק ניתן להאשים אותם ותאמינו לי שסתימת או הצפת ביוב הן בהחלט סיטואציות לא נעימות שיכולות להוציא כל אחד משלווה אך יחד עם זאת, היכרות בסיסית עם מספר טיפים יכולים לעשות את ההבדל בין תיקון מהיר וזול לבין תקלה שמסתבכת ושתעלה לכם ביוקר.

כלים
קבלן ביובית על רקע בריכת שפכים וביוב
קבלן ביובית על רקע בריכת שפכים וביוב

 

מדוע דווקא העיר תל אביב?

תל אביב נחשבת לעיר בעלת צפיפות האוכלוסין הגבוהה ביותר. נכון שהנתונים היבשים דיי מבלבלים מאחר שישנן ערים עם צפיפות גבוהה יותר אך נתון זה ממש לא משקף כיוון שהוא אינו לוקח בחשבון את מרכז העסקים והשירותים הענף בעיר תל אביב שמביא לכך שבכל יום נתון יש בתל אביב הרבה יותר תושבים ביחס לשטח נתון לעומת כל עיר אחרת, ובהפרשים עצומים. העומסים הללו מציבים בפני מערכת הביוב האמינה אתגרים רציניים שמובילים לא אחת לסתימות, הצפות ועוד מקרים שמצריכים שירותי ביובית בתל אביב. במקביל ומאחר שמדובר בקהילה עסקית מאוד מפותחת, ישנם בעלי עסקים רבים שצורכים שירותי ביובית בתל אביב על בסיס קבוע. ניקוי שירותים כימיים, שאיבת בורות ביוב ופינוי שומן מעסקי מזון הם רק חלק מהדרישות המרובות של הקהילה העסקית התל אביבית שהיא הקהילה העסקית הגדולה בישראל. כל אלה יוצרים מציאות שבה הביקוש לשירות ביובית בתל אביב הוא מהגבוהים בארץ. מעבר לכך, מדובר בביקוש מאוד מגוון שבו לצד בעלי עסקים שצריכים ביובית על בסיס שבועי, ישנם בעלי בתים פרטיים וועדי בתים שיזמינו ביובית באופן חד פעמי. בעיר שבה ההיצע והביקוש לביובית הם הגדולים בישראל, קיים הצורך להבין כיצד לבחור בקבלן הביובית המתאים ואיך ניתן לחסוך בעלויות.

איך לבחור קבלן ביובית מומלץ בתל אביב?

בניגוד לשירותים אחרים, להזמנת ביובית בתל אביב יש כמה עקרונות שיכולים לעשות את ההבדל בין שירות מוצלח לבעייתי ובין תשלום גבוהה למחיר זול ואטרקטיבי. יישום הנקודות הבאות יבטיחו לכם שבחרתם בקבלן ביובית מומלץ בתל אביב אך במחיר הוגן.

ביובית באזור שלכם – תל אביב היא עיר גדולה ומה שטוב בערים אחרות, לאו דווקא יהיה טוב כאן. בהזמנת ביובית צריך לתת את הדעת לעניין המרחק ועומסי התנועה. ככל שהמרחק יהיה גבוה יותר וככל שהנסיעה תארך יותר זמן, כך העלויות של קבלן הביובית יעלו ואתם תשלמו יותר. נסו להתמקד בקבלני ביובית בתל אביב שקרובים אליכם מבחינה פיזית. היעזרו במפות גוגל על מנת לזהור את הקרובים אליכם ביותר.

הימנעו מהזמנת ביובית בשעות העומס – בהמשך לסעיף הקודם, אנו מעוניינים שהשירות יינתן באופן פשוט ומהיר שיבטיח לקבלן הביובית הוצאות נמוכות ולנו מחיר זול יותר. בתל אביב לעומסי התנועה משקל גבוה כיוון שהם יכולים להביא אתכם למצב שבו מפעיל הביובית תקוע בדרכו אליכם הרבה יותר זמן מאשר העבודה עצמה. התוצאה תהיה תמחור גבוה ושירות שניתן באיחור.

התאימו את השירות לצורך - במקרה שאתם צריכים לשאוב ביוב הזמינו חברה שמחזיקה ברכבים שיכולים לבצע את השאיבה באופן יעיל, כך שהמשאבה ומכל האגירה יתאימו למשימה ולא יהיו גדולים מדי במקרה של שאיבת ביוב במקום צר או חלשים מדי במקרים של שאיבת בור ביוב עמוק. זקוקים לשאיבת בור שומן בחניון, הזמינו ביובית נמוכה וכן הלאה.

אם ניתן - רצוי להימנע מהזמנת ביובית חירום – כמובן שאם ישנה תקלה שחייבים לטפל בה באופן מידי, לא ניתן למנוע את זה אך קחו בחשבון שהזמנת ביובית בתל אביב בשעות הלילה או בחגים וסופי שבוע תעלה לכם מאות אחוזים יותר ביחס לתעריף הרגיל.

פנו לקבלן מנוסה עם רישיון – עוד דרך להבטיח שירות טוב הוא לפנות לקבלן ביובית בתל אביב עם ניסיון ורישיונות להוביל שפכים וחומרים אחרים שאתם אולי תזדקקו להוביל בעתיד במידה שאתם בעלי עסקים בעיר. קשירת הקשר עם בעל מקצוע מוביל יכול לעזור לכם לבנות יחסים ארוכי טווח שבהם כולם מרוויחים.

המלצות – אם כבר צריך להזמין בעל מקצוע כדאי מאוד שהוא יהיה אמין. לפני שאתם בוחרים במישהו, נסו לברר פרטים על השירות שהוא מציע ועל המוניטין שיש לו בקרב הלקוחות. שיחה עם קולגות וקריאת חוות דעת באינטרנט יכולים יחד לנתב אתכם אל בעל המקצוע המומלץ.

עשוי לעניין אתכם: יש תקלה בביוב? כך תדעו מי צריך לטפל בה?

כמה תעלה לכם ביובית בתל אביב

המחיר עבור שירותי ביובית בתל אביב תלוי בסוג הביובית, התקלה והאם צריך לשאוב ולפנות שפכים אל אתרי פסולת (פעולה שדורשת תשלום אגרה למדינה). בכל אופן ועל מנת להבטיח שהמחיר שתשלמו יהיה הוגן, אנו ממליצים להשוות לפחות 3 הצעות מחיר תוך התמקדות בסעיפים שציינו בכתבה זאת ואשר יכולים להבטיח שתקבלו מקסימום שירות במינימום מחיר.