אז מה נדרש לכם על מנת לחגוג אירוע בר מצווה מופתי ומוצלח? מתחם אירועים מרהיב, קהל של אורחים אוהבים וגם קייטרינג משובח! רגע לפני שגם הילד שלכם נפרד מגיל 12 וחוגג את יום ההולדת ה-13, דעו גם אתם מדוע כדאי להשקיע כל כך באוכל באירוע בר המצווה.

כלים
מדוע כדאי להשקיע באוכל באירוע המצווה?
מדוע כדאי להשקיע באוכל באירוע המצווה?

 

1.כשאתם מארחים, אתם רוצים לארח על הצד הטוב ביותר:

הסיבה הראשונה שבגללה כדאי להשקיע באוכל באירוע המצווה היא פשוט מאחר ואתם מארחים. בעת שאתם מזמינים חברים יקרים ללבכם לארוחת ערב אצלכם בבית, אתם פותחים בפניהם שולחן גדוש בכל טוב. המטרה? לארח אותם כיד המלך ולהיות מארחים נפלאים. דומה הדבר עם אירוע המצווה: אתם מארחים מאות של בני משפחה וחברים, ועם אוכל מושקע אתם מארחים אותם על הצד הטוב ביותר.

2.בחתונה משקיעים, למה שבאירוע המצווה לא?

אם תחשבו על זה, ישנו קו משיק בין אירוע המצווה ובין אירוע החתונה: שניהם אירועים מרגשים המגיעים פעם אחת בחיים! אם באירוע החתונה משקיעים רבות באוכל, למה שבאירוע המצווה לא?  אירוע בר מצווה על פי המסורת היהודית הינו אירוע בעל משמעות רבה, כך שחגיגתו בצורה מפוארת, גדולה ויוקרתית הינה מוצדקת. חלק בלתי נפרד מהחגיגה הוא ההשקעה באוכל המשובח שיבסס לכם אירוע מתובל וקולינארי.

3.אחרי האירוע ידברו על הדרשה ועל האוכל:

נסו לחשוב על עצמכם כאורחים באירועים: על מה אתם מדברים בסוף האירוע? בעיקר על האוכל. האוכל מייצר חוויה, הוא מעלה את מצב הרוח והוא מרגש. האוכל הינו מוטיב מרכזי באירועים, כאשר הוא משתלב כבר בשלב קבלת הפנים. המטרה שלכם היא לגרום לאורחים שלכם ליהנות ולדבר טובות על האירוע שלכם? סמנו את האוכל המשובח כמטרה מרכזית!

4.האוכל הינו מוטיב מרכזי באירוע!

לא משנה אם תחגגו במתחם אירועים או שתלכו על רעיון של בר מצווה בכותל: כל האורחים שלכם הגיעו לברך את ילדכם ולהיות עדים לרגע המרגש ביותר בחייו. יחד עם זאת, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי לצד הפירגון הגדול אליכם כמשפחה, האורחים הגיעו גם בכדי להתארח. הדרך שלכם לארח את האורחים היא בעיקר עם האוכל. המשמעות? כל עוד האוכל יהיה מצולחת היטב, יבוסס על חומרי גלם איכותיים וטריים והטעם יהיה משגע – האירוח שלכם יהיה נפלא. במידה ולא? המוטיב הכל כך מרכזי באירוע פשוט יפגע במרקמו הכולל.

5.האוכל גורם לאורחים שלכם להיות שמחים יותר:

ואם אתם צריכים סיבה נוספת מדוע חשוב כל כך להשקיע באוכל באירוע, הנה היא לפניכם: אוכל טוב עושה את האורחים שלכם נינוחים יותר, רגועים יותר ובעיקר שמחים יותר. זיכרו כי רשימת המוזמנים שלכם מורכבת ממאות מוזמנים הקרובים ללבכם – כך שאם יש מישהו שמגיע לו ליהנות מאירוע קולינארי משובח הוא להם.