המרכז הרפואי מזור – עמותת הידידים, יקיים אירוע התרמה לרווחת המטופלים בבית החולים, שיתקיים ביום ד', ה-28 בנובמבר בהיכל התיאטרון בקרית מוצקין. האמנים המרכזיים - דוד ד'אור וקובי אפללו. האירוע ייפתח בהתכנסות בהנחיית אקי אבני ובה הנהלת בית החולים ונציגי המטופלים יספרו על העשייה ועל פרויקטים ייחודיים בבית החולים. הנהלת היכל התיאטרון בראשות  המנכ"לית דפנה צורי תרמה רבות לקיום האירוע

כלים
פרופ' אילנה קרמר
פרופ' אילנה קרמר

 

בערב זה הנהלת בית החולים תדגיש במיוחד את עבודת הקודש הרגישה והאיכותית הנעשית בבית החולים, עם הישגים משמעותיים בשיפור חווית המטופל. בהקשר זה יספר הצוות על פרויקט של שינוי פני החוויה במחלקות הסגורות ועל פרויקט חלוצי לעיצוב המרחב באופנים תומכי החלמה, פרויקט בלווי אדריכל נוף, מורה ומרצה בטכניון פרופ' רם אייזנברג.

כל ההכנסות מערב זה יוקדשו למימון פרויקטים חשובים אלה.

מנהלת המרכז לבריאות הנפש פרופ' אילנה קרמר, מודה לכל התורמים על רכישת הכרטיסים והתרומות הנדיבות, "הקהילה התומכת בבית החולים היא חיונית למרכז, ואנו מודים מאוד לכל אחד ואחת מכם".

האירוע מתקיים ביוזמת עמותת ידידי המרכז הרפואי לבריאות הנפש מזור (לשעבר מזרע) בעכו, אשר החלה את פעילותה בשנת 2003 כעמותה רשומה ומוכרת במטרה לסייע לביה"ח. העמותה פועלת באמצעות וועד מנהל המונה 7 חברים ובהם אנשי עסקים וחברה הממלאים את תפקידם בהתנדבות ומקדישים מזמנם לרווחת המטופלים. אחד מיעדי העמותה הוא להביא למודעות הציבור את הפעילות הברוכה והחשובה המתבצעת בביה"ח, כאשר כחלק מפעילות העמותה, מופעלת קפיטריה "ים - קפה",  שמשירותיה נהנים המטופלים והמבקרים בביה"ח.

בעמותת הידידים  פעלו ופועלים חברים בנאמנות שנים רבות וקידמו רבות את בית החולים, ובראשם היו"ר החדש של העמותה ד"ר יהודה בן סימון, שהחליף לאחרונה בתפקיד את יו"ר עמותת הידידים היוצא, עו"ד יגאל אלון, שפרש לאחר ארבע שנים. כסגנית ומ"מ יו"ר  עמותת הידידים מכהנת סנדי אילוז, מזכירת העמותה היא סטלה חילוואני, וחברים בה ד"ר ראובן פולק, ד"ר לאונרדו מוגילנסקי, מיקי גולדווין ,רוני קפלן, אלברט כהן, גדעון קורן וליון גאי-מאיר. מנהלת ביה"ח פרופ' אילנה קרמר והמנהלת האדמיניסטרטיבית נעמי אסולין מלוות את פעילות העמותה.

מנהלת ביה"ח מזור, פרופ' אילנה קרמר אמרה כי "הנהלת בית החולים שמחה על ההרחבה והפעילות הנמרצת של העמותה, מזמינה חברים נוספים להצטרף לשורותיה ולתרום לפעילותה .