כמו כל עונה, גם החורף מביא עמו שלל טרנדים מרעננים ומפתיעים שהולמים הן את מזג האוויר והן את מצב הרוח. אז עבור מי שמעוניינת להישאר באופנה, תוכלו למצוא למטה כמה עצות ומידע שימושי שיסייע לכן לשמור על הסטייל בחורף 2019.

כלים

 

הטרנד המנומר

לאחר שנים רבות שבהן הבגדים המנומרים יצאו כמעט לחלוטין מן האופנה הגבוהה, כיום ניתן לראות מגמה משמחת ובה ההדפסים המנומרים השונים מגיעים לקדמת הבמה עם שלל צבעים, טקסטורות, גזרות ובקיצור, מה לא. מי שמחפשת הוכחה לכך, תוכל למצוא סלבריטאיות רבות בעולם כמו ג'ניפר לופז או ריטה אורה, שבחרו זה מכבר ללבוש מנומר במיטב העיצובים.

אז איך מתחילים? עבור המהססות שבניינו, ניתן למצוא כבר בחנויות ורשתות אקססוריז שונים ומנומרים להפליא, כמו תיקים, עגילים ונעליים. אביזרים ופריטים כאלה יסייעו לכן להתרגל מחדש לטרנד שהולך ותופס תאוצה ובכלל, לתת צ'אנס מחודש למראה שכאמור, עד לא מזמן נחשב רק לנחלתן של נשים אחדות. זכרו כי טקסטורת נמר ממש לא חייבת להגיע דווקא בגוונים צהובים.

בהמשך לכך, אם במקרה שאלתן את עצמכן מה השתנה בין אז להיום, כלומר בין מראה ה"קרואלה דה ויל" ל"פרחה" שהכרנו בעבר, אז בטח תשמחו לשמוע שאפשרויות השילוב בין בגדים מנומרים לכאלה שלא לגמרי נכנסו לאופנה, עם שלל חולצות מנומרות אך סולידיות יחסית ליום יום. לעומת זאת, תמיד תוכלו ללכת עם שמלה מנמרת ואחידה בגזרה רחבה יחסית, כזו שתעניק לכן את הנוכחות הרצויה לצד המראה האלגנטי יותר ולשלב אותה עם מעיל או ג'קט בצבעים אחידים. לחלופין, ניתן לשלב מעיל מנומר עם ביגוד אחיד מתחת.

תכשיטים עם חריטה אישית

במעבר חד מן המראה האלגנטי והמנומר, נראה כי החורף הקרוב מציע לנו גם דרכים ייחודיות ואישיות יותר להביע את מי שאנחנו, בעזרת תכשיטים בחריטה אישית. נכון, לא מדובר בפריט בעל נוכחות רבה לכאורה, אך ללא ספק מדובר באחת מן הדרכים המיוחדות והאינטימיות להזכיר לעצמנו תמיד את מי אנחנו הכי אוהבים, להעניק מתנה אישית למישהו יקר, או פשוט לחרוט את שמנו בצורה שתסמל את מי שאנחנו הכי טוב. בנוסף, שרשראות עם שם מעוצבות, נוטות בדרך כלל למשוך מחמאות רבות ולהפתיע את הסובבים.

שרשרת עם שם היא מסוג התכשיטים שאף פעם לא יוצאו מן האופנה, אך לאחרונה נראה כי היא מקבלת טוויסט משופר בעזרת עיצובים יצירתיים במיוחד, כאלה שיגרמו לכל אחד לרצות לענוד אותם. בין העיצובים העכשוויים, ניתן למצוא שימוש במגוון מתכות וצורות, כמובן שקיימות אינספור וריאציות ללבבות ולשמות שניתן לחלוט עליהן (בין אם מדובר בבני זוג, ילדים וכד') וכן, ניתן למצוא גם צורות מיוחדות וקלילות, כמו מעין "שלט" קטן עם שם וכן הלאה.

אגב, הן התליון והן השרשרת לא חייבים להיות קטנים או עדינים, ולכן ניתן למצוא גם עיצובים גדולים יותר הכוללים שם מלא, אות עברית בשם או אות לועזית וכד'. בכל מקרה, אין ספק כי מדובר בטרנד שקל לשלב בחיינו ובעל ערך מוסף ועמוק.

שפתונים כהים

לכל אחת יש במגירה איזה שפתון כהה שתמיד חלמה להשתמש בו, אולם נראה מוגזם מדי או לא מתאים. אז זה בדיוק הזמן לשלוף אותו (או אותם) כי בין הטרנדים באיפור לחורף הקרוב תוכלו למצוא גם את השפתונים הכהים, כיאה לחורף קריר במיוחד כמו שסוף השבוע האחרון הולך להיות עבור רובנו. היתרון בשפתונים כהים הוא שניתן להתאים אותם כמעט לכל בגד חורפי ושהם פשוט נראים מצוין עם גוון עור חיוור יחסית שרובנו נוטים לקבל בחורף.

חובבות האדום על גווניו יוכלו למצוא שלל שפתוני מאט אדמדמים שיוסיפו טאצ' נשי ואלגנטי במיוחד, בעוד שחובבות הוורוד ואפילו הסגול גם ימצאו את מבוקשן עם צבעים אחרים בעלי מראה מסוגנן יותר. שימו לב רק, לצורך בהתאמה נכונה בין צבעים, שכן שפתון אדום כהה יכול בקלות למשוך את תשומת הלב לפנים בלבד, במקום לפריטי לבוש אחרים שלבשתן. אם אתן לא בטוחות שאדום או וורוד כהה הם הצבעים שלכן, אולי כדאי שתלכו על הגוונים החומים. בנוסף, הקפידו לא ליצור עומס במראה, כלומר לא להגזים יתר על המידה עם איפור העיניים ולהעדיף צבעים עדינים יותר.