תהליך הרזיה אינו פשוט כלל, אך כאשר מתאימים את הדיאטה לשגרת החיים וליכולות המנטליות, היא יכולה להיות הרבה יותר פשוטה. דיאטת כסאח היא אחת מהדיאטות שרבים מתפתים לעשות אך לפני שאתם מתחילים בה, מן הראוי להכיר אותה ולהבין לצד יתרונותיה גם מה החסרונות שלה.

כלים

 

מהי דיאטת כסאח?

לרוב האנשים יהיה קל לנחש מהי דיאטת כסאח מעצם שמה. דיאטה כזו תסייע לכם להוריד במשקל בצורה אינטנסיבית במיוחד. בדיאטה זו אתם יכולים להסיר 2 קילוגרמים ממשקל גופכם בשבוע אחד, מה שנשמע ממש לא מציאותי לרבים מאיתנו. הדיאטה בנויה על פעילות גופנית מאומצת אך בעיקר על הימנעות מאכילה של כל סוגי הפחמימות ובוודאי הסוכרים. דיאטה זו מכניסה לאורח חיים קשה במיוחד, אך יש לה גם יתרונות שמושכים אליה התעניינות.

לדיאטת כסאח יש יתרונות מפתים

דיאטת כסאח אולי נשמעת לכם קשה מאוד אבל עבור חלק רב מהאנשים היא עשויה להיות אפשרית. הבעיה הקשה ביותר בדיאטה זו היא התמדה לאורך זמן. אנו יכולים להתחיל בדיאטה בשיא המוטיבציה אך אחרי כמה שבועות יהיה לנו הרבה יותר קשה להתמיד בתפריט הנכון וכמובן בפעילות גופנית. דיאטה כסאח מספקת ירידה מהירה במשקל כך שאין באמת צורך להתמיד לאורך זמן. הדיאטה לא יכולה להתבצע במתכונת הזו למשך זמן רב, והתקופה המקסימאלית עבורה היא חודש. התוצאות מהירות מאוד, מה שעוזר לאנשים להרגיש טוב יותר עם עצמם בטווח זמן קצר מאוד.

לדיאטת כסאח יש חסרונות משמעותיים

דיאטת כסאח נשמעת כמו רעיון נהדר, נכון? הרי אם תוך שבוע יורדים 2 ק"ג, השינוי יגרוף גם מחמאות מדהימות מאנשים שסובבים אותנו כבר בהתחלה. עם זאת חשוב להכיר את החסרונות של דיאטת כסאח ויש לא מעט כאלו. ירידה מהירה במשקל אולי נשמעת לכם כמו דבר חיובי אך יש לה מגרעות רבות. היא יכולה לגרום לירידה במסת שריר והגוף שלכם יהיה רפוי יותר, העור יהיה מתוח ויהיו עליו סימנים. בפן הבריאותי, בשל התזונה הדלה אתם עלולים לחוש עייפות וחולשה. כמו כן, ברגע שאינכם מספקים לגוף שלכם את אבני הבניין שהוא צריך כמו ויטמינים ומינרלים, הדבר עלול לגרום לנשירת שיער ולפגוע בבריאות השיניים.

דיאטת כסאח – רק בליווי אנשי מקצוע

קשה לנהל שגרת חיים בריאה כשנכנסים לדיאטה אינטנסיבית כמו דיאטת כסאח, וככל שהיא תימשך עוד, מי שעושה אותה יסבול מלחץ, מתח ותסכול. פגיעות נפשיות אלו, בנוסף לפגיעות הבריאותיות, מבהירות עד כמה חשוב לעשות דיאטה כזו בצורה זהירה ומושכלת בליווי של אנשי מקצוע. יש להתייעץ עם דיאטנים לפני שמחליטים איזו דיאטה לעשות, על אחת כמה וכמה אם מדובר בדיאטת כסאח שיכולה לגרום להשלכות מרחיקות לכת על שגרת חייכם.

נכתב בשיתוף פעולה עם הדיאטה של אואנה – דיאטה לירידה מהירה במשקל