מנרב בשמורה. סביוני דניה. כל היתרונות בבית אחד מושלם! לחיות גבוה מעל כולם, בלב שמורת טבע, מול נוף ים פנורמי וליהנות מחוויית מגורים מפנקת המשלבת דירות מעוצבות, לובי מפואר, מתחם ספא, חדר כושר, בריכת זרמים, מתחם מיני גולף, מועדון דיירים ומפרט פרימיום המגדיר מחדש את סטנדרט היוקרה של חיפה. בואו להתרשם מהדירה והפרויקט לדוגמה כמו גם מהתכנון והעיצוב המיוחד. דירות אחרונות לאכלוס מיידי במסלול מותאם אישית!

כלים

 

פרויקט "מנרב בשמורה" בסביוני דניה תוכנן מתוך השראה אורבנית מודרנית המשלבת קווים עיצוביים נקיים ועדכניים, לצד אווירה פסטורלית של נוף טבעי נדיר ביופיו. שני המגדלים בפרויקט שתוכנן ועוצב על ידי דני בסנוסוב, מוותיקי האדריכלים בחיפה, נמצאים בשלבי אכלוס, כאשר כל הפנטהאוזים המרשימים והמפנקים כבר נמכרו וכאמור, נותרו למכירה דירות אחרונות.

מחברת מנרב נמסר עוד כי, היא משאירה בתוקף את מבצע "דירה בהתאמה אישית" עבור הלקוחות החדשים שבאמצעותו יקבלו הרוכשים החדשים את האפשרות להתאים את סגנון הדירה לצרכיהם האישיים.

פרויקט היוקרה "מנרב בשמורה" מכיל 156 יח"ד, ב-2 מגדלים 20 קומות כל אחד, הוקם ע"י חברת מנרב במיקום שקט ברח' יהושע גלוברמן בסביוני דניה, כאשר  תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות יוקרה של 5 חדרים ופנטהאוזים של 6 חדרים עם מפרט טכני מפואר ומפנק במיוחד. דירות 5 חדרים הם בגדלים של כ- 120-145 מ"ר עם מרפסות מרווחות בגודל של כ- 15-27 מ"ר. ההצלחה הגדולה של הפרויקט היוקרתי, באה לידי ביטוי גם במכירתן של כל דירות הפנטהאוז,  בגודל של כ-235 מ"ר ומרפסות של כ- 80 מ"ר עם הנוף הכי יפה בישראל מראש הנקרה בצפון, מפרץ חיפה ועד חדרה ובעיצוב פנימי מותאם לרוכשים. ההיקף כספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט, נאמד בכ-390 מיליון ₪.