אבנר הייזלר שייך לסוג האנשים שעבורם אין זה מספיק לחיות חיים בסיסיים, ואינו שייך לסוג האנשים שאוהבים את הבועה הפרטית שלהם, אלא הייזלר הנו מסוג האנשים שכל הזמן נמצאים בעשייה, שמחפשים להתפתח ושבוחנים למי ניתן להושיט יד ומה ניתן לעשות אל מול חוסר צדק משווע, ועל כן אין זה מפתיע שהייזלר עומד בראשה של חברת ביטוח מצליחה ואין זה מפתיע שכאשר אנשים נתקלים בחומות של בירוקרטיה וחשים בלתי נראים, הם פונים אליו ומגלים שאין דבר כזה בלתי אפשרי, אלא יש רק כיצד ואיך.

כלים
אבנר הייזלר
אבנר הייזלר

צעדים ראשונים

אומנם כיום הייזלר הוא מומחה לביטוח סיעודי הנותן סיוע מקיף ללקוחות שמתמודדים מול חברות הביטוח, אך הוא לא תמיד הוא היה במקום הזה, אלא כמו הרבה דברים טובים אחרים, גם פה התהליך התבשל לאורך זמן, כאשר הזמן מוביל אל הנסיבות, מעניק השראה ואילו הייזלר מיישם כלים ומתווה את הדרך, כך שאם נתחיל מנקודת ההתחלה, נמצא שהייזלר התגייס לגבעתי ושהה כשנתיים בבית ספר לצניחה, חוויה שחידדה אצלו את ערכי הרעות והבהירה לו כיצד מרגיש קושי ברגע שמושטת לעברו יד לעזרה.

עם שחרורו היה לו ברור שתחום המספרים הנו הסביבה הטבעית שלו ועל כן הוא רכש השכלה בראיית חשבון. די מהר צלחה דרכו והוא החזיק במשרד משלו. כרואה חשבון מצליח הוא הבין כמה מספרים מסייעים, אך גם עד כמה הם עשויים להוביל לקצוות הרסניים. הייזלר הכיר אנשים שעקב שיקולי תקציב מוטעים פשטו רגל והפכו בן לילה מאנשי עסקים מצליחים לאנשים נזקקים.

עמותת מזון לחיים

מהר מאוד הוא הבין שהוא מבקש להעניק בחזרה ולסייע, כך שהכול ביחד התחיל להתגבש: הרצון הטוב, הערכים מהצבא והניסיון הרב שצבר כרואה חשבון. כל אלו ביחד התוו את הדרך להקים עמותה - "עמותת מזון לחיים".

עמותת "מזון לחיים" מחלקת בכל רחבי הארץ מצרכי מזון לנזקקים, מפעילה בית תמחוי, מקדישה זמן איכות לאנשים מבוגרים, מסייעת לנוער בסיכון, מאמצת חיילים בודדים, מחלקת כריכים בבתי הספר, מחלקת ביגוד ומשחקים, מסייעת למשפחות של אנשים חולים ועוד. כמו כן, העמותה מבינה שכל אדם מחזיק בקושי מעט שונה ועל כן היא מפעילה רכזות רווחה שנמצאות בקשר רציף מול גופים בעירייה, כך שמתאפשר להעניק מענה מלא ובו זמנית נקודתי.

רווח דו כיווני

העמותה צברה שם וכיום רבים נעזרים בה - יודעים שניתן לסמוך עליה. מבחינתו של הייזלר הרווח הנו דו כיווני, מצד אחד הוא מסייע לאנשים בכול רחבי הארץ אך מצד שני גם הוא יוצא נשכר, ולו כי הוא מממש את הייעוד שלו, זוכה להיות בצד שמעניק וחש שיש ערך מוסף לעשייה היומית, ועם התחושה הזו ולצד מכתבי התודה והמבטים הנרגשים הוא מתחיל כל יום מחדש - מייעץ, פועל ומכווין.

מעביר את הנתינה למרכז

לאחר שהייזלר הבין כיצד העמותה גורמת לו להרגיש ועד כמה נתינה הינה חשובה וחלק מהותי מחייו, הוא ביקש להגדיל את נתח העשייה והתרומה. כאשר חשב לאן יפנה ונזכר בכול אותם סיפורים של אנשים נזקקים, כאלו שהתייאשו מהמלחמה היומיומית סביב השגת ושמירת הזכויות, התחיל להתחוור לו שאם רק יזוז מעט הצידה ויעבור מראיית חשבון לתחום הביטוחים, הוא יוכל להיות העיניים, האוזניים ובעיקר הפה של כל אותם אנשים שנאלצים יום אחר יום להילחם מול טחנות רוח, מול חברות הביטוח.

ללא פשרות!

כיום הייזלר אינו רק עוסק בתחום הביטוחים, אלא נחשב למומחה בעל שם. כמו כן, ממש כפי שהחזיק בעבר במשרד לראיית חשבון, גם בתחום זה היה לו חשוב להתנהל בהתאם לסטנדרטים הגבוהים שמאפיינים אותו, כך כפי שכבר ציינו, כיום הוא עומד בראשה של חברת ביטוח מצליחה, חברה שמתמקדת בייצוג לקוחות מול חברות הביטוח.

בין היתר החברה מסייעת לאנשים לקבל קצבאות וסכומים חד פעמיים משמעותיים, והיא מייצגת על הצד הטוב ביותר בתחום הביטוח הסיעודי, בתחום אובדן כושר עבודה ובתחום תאונות אישיות. אי לכך כאשר אנשים מבקשים להבין מה מגיע להם וכיצד הם יכולים לחתור למטרה, הם כבר יודעים שאבנר הייזלר הנו הכתובת, ושלל לקוחות מרוצים שבזכותו שיפרו את איכות חייהם מהווים עדות אופטימית ומרגשת.