איך זה שלאחר ספינינג, אירובי או ריצה פתאום חשים בכאב ברכיים?

במקרים רבים, דווקא פעילות ספורטיבית בריאה מובילה לתופעות של כאב מפרקים, ובעיקר – כאבי ברכיים. מדובר על תופעה מוכרת שכן הלחץ על המפרקים בפעילות גדול יותר, השחיקה מתעצמת והחשיפה לפגיעה או להחמרת מצב קיים - גדלה. תופעת כאב הברכיים בשל פעילות ספורט שכיחה בקרב גילאי 40 ומעלה.

כלים

המכנה המשותף לכאבי הברכיים בשל פעילות ספורט הוא העומס שמייצרת הפעילות על המפרק. לכן, התופעה שכיחה יותר בפעילויות כגון: פעילות אירובית מאומצת, ספינינג, ריצה על משטחים קשים.

לכל כאב יש שם. כך תדעו מדוע כואבת הברך.

  • ביצעתם תנועה לא נכונה עם הברך המלווה בכאב חד? בהרגשת חוסר יציבות? בתחושה של "בריחת ברך"? סיכוי גדול שאתם סובלים מפגיעה ופציעה ברצועה הצולבת.

מהי הרצועה הצולבת? ישנן 2 רצועות צולבות בכל ברך. קדמית ואחורית. רצועות אלה מסייעות בשמירה על יציבות הברך. קרע ברצועה הצולבת מחייב טיפול. אי טיפול עשוי להחמיר את המצב עד צורך בניתוח.

  • לפתע מרגישים כאב חד מאד בברך, כאב המלווה בנפיחות? בחוסר יכולת שלכם ליישר את הרגל ? בחוסר יכולת לקום, ללכת? ייתכן שאתם סובלים מקרע במיניסקוס.

מהו המיניסקוס? המיניסקוס הינו ריקמה סחוסית סיבית שתפקידה לשמש בולם זעזועים לברך. עם השנים המניסקוס מתבלה, העובי שלו וגמישותו יורדים והוא מאבד מחוזקו ועמידותו. כשהמניסקוס נקרע נרגיש, לרב, כאב חד. במקרים רבים, הטיפול בפציעה מסוג זה יכול להיעשות ללא ניתוח בתהליך שיקומי טבעי לגמרי.

  • מרגישים כאב קבוע בברך? כאב שהתחיל ככאב קל במשך שנים או חדשים, אך עם הזמן החמיר? הכאב מלווה בנפיחות קלה? קשה לכם לבצע פעילות תנועתית של הברך? לעלות או לרדת מדרגות? לקום מישיבה? מאד יכול להיות שאתם סובלים משחיקת סחוסים.

מהי שחיקת סחוס? זוהי אחת התופעות הנפוצות ביותר בכאב ברכיים. השרירים המקיפים את המפרק חדלו מלפעול באופן מאוזן, הלחץ על המפרק הלך וגדל, והסחוס הולך ונשחק. השחיקה לרוב הולכת וגוברת, הכאב הולך ומתעצם. טיפול טבעי, מודעות, ושיקום המפרק בהחלט יכולים להשיב את המצב כמעט לקדמותו.

אפוסתרפיה – טיפול רפואי טבעי שיחזיר אתכם לשגרה.

כשמדובר בכאבי ברכיים אם בשל שחיקת סחוסים, אם בשל פציעת ספורט או קרע רצועה צולבת או מניסקוס, פיתוח רפואי מהפכני בשם אפוסתרפיה מעניק לכל מטופלת או מטופל את הזכות לנצח את הכאב, בפעולה קלה, ללא התערבות כירורגית וללא צורך בשימוש בתרופות או זריקות.

אבחון במעבדת הליכה ממוחשבת, בדיקה קלינית על ידי פיזיותרפיסט מומחה והתאמת מערכת הליכה ביו- מכאנית, המכוונת לכל מטופל ומטופלת באופן אישי ופרטני, מאפשרת לסובלים מכאבי ברכיים, לפתור את הכאב על ידי שימוש ביתי קל ונוח במערכת חכמה זו. במספר דקות של תרגול יומי, בבית או במשרד, תוך כדי המשך הפעילות השיגרתית, המערכת הביו-מכאנית של אפוסתרפיה מלמדת את השרירים לחזור לתפקוד מלא, לחלק נכונה את העומסים על המפרק הכואב, לאזן את חלוקת המשקלים על המפרק. פעולות אלו משחררות את הלחץ על המפרק באופן טבעי ובכך מורידות את הכאב, ומאפשרות למטופל לחזור לאורח חיים בריא ולפעילות ספורט או פנאי ללא כאב.

אתם, מוזמנים לתאם לעצמכם תור לאבחון במעבדת ההליכה הממוחשבת ובדיקה קלינית עם פיזיותרפיסט מומחה אפוסתרפיה, ללא עלות! ללא כאב. אורך זמן האבחון, הבדיקה והתאמת מערכת הליכה ביו-מכאנית המותאמת אישית לטיפול במפרק הכאוב, הינו כשעה וחצי.

הטיפול כולו בהשתתפות כל קופות החולים והביטוחים המשלימים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם.