סוגים שונים של מכשירי כושר, ובראש ובראשונה הליכונים מסוגים שונים, ניתן למצוא כיום באינספור מקומות שונים. מלבד לבתים פרטיים ובנייני מגורים אשר רבים מהם מתחזקים כיום חדר כושר קטן ופרטי, גם באינספור בתי עסק ניתן למצוא מכשירים אלו – כמובן שבחדרי כושר למיניהם, אך גם במשרדים רבים ניתן למצוא כיום אזורים המוקצים לרווחת העובדים, ובחלקם הגדול גם מכשירי כושר בסיסיים המאפשרים לעובדים להתאמן במהלך יום העבודה בלי לבזבז זמן ולצאת מהמשרד.

כלים
תיקון הליכון. צילום: pixabay
תיקון הליכון. צילום: pixabay

במשרדי היי טק רבים כמובן ניתן למצוא מכשירים אלו, אך מנהג זה הולך ומתפשט גם בקרב עסקים מתחומים אחרים במשק. עבור כל בית עסק המחזיק בהליכון או מכשירי כושר כלשהם עבור עובדיו או לקוחותיו, שירות תיקונים מקצועי הוא הכרחי ביותר, מבחינה בטיחותית וחוקית גם יחד.

מדוע תיקון הליכון על ידי בעל מקצוע מוסמך וייעודי הוא קריטי כל כך עבור העסק?

מדוע חשוב כל כך שכל בית עסק המחזיק מכשירי כושר והליכונים יפנה אך ורק לשירות של תחזוקה ותיקון הליכונים מקצועי, ולא יתפשר על רמת האיכות, ההסמכה והניסיון של בעל המקצוע אותו הוא מעסיק לשם כך?

ובכן, התשובה נעוצה באופי הייחודי של פריטי ציוד אלו – הן הליכונים והן מכשירי כוח או סוגים רבים ואחרים של מכשירי כושר הם מכשירים המצריכים הן תחזוקה שוטפת מקצועית ביותר, והן תיקון (במידת הצורך) אשר ייעשה באופן מקצועי ומנוסה. זאת מכיוון שמדובר במכשור בעל פוטנציאל לפגיעה במשתמשים בו – הליכון או כל מכשיר כושר אחר המכיל מנועים חשמליים, משקולות כבדות, חלקים נעים רבים ושונים וכו', עלול לסכן את בטיחותם האישית של המשתמשים בו, במידה ואינו מתוחזק או מתוקן כראוי ובאופן המקצועי ביותר.

לכן, חשיבות הפנייה לטכנאי הליכונים מקצועי, מנוסה ואמין היא עצומה בעיקר כאשר מדובר בבית עסק, בין אם מדובר בכזה אשר השימוש במכשירי הכושר שברשותו נעשה על ידי לקוחותיו (דוגמת מכון כושר) או על ידי עובדיו (דוגמת משרד היי טק המתפעל גם חדר כושר קטן עבור העובדים). זאת מכיוון שעסקים חשופים לתביעות משפטיות משמעותיות במקרה של פגיעה פיזית הן בעובדים והן בלקוחות, למשל במקרה בו ההליכון אינו עובד כראוי וגורם ל"תאונה" לא נעימה כזו או אחרת...

תיקון הליכונים במרכז, בצפון או בדרום – כיצד נדע עם מי לעבוד?

עבור בתי עסק המחזיקים מכשיר/י כושר ומחפשים אחר טכנאי הליכונים ומכשירי כושר אשר יהיה אמין, מקצועי ומנוסה – היכן כדאי לחפש?

התשובה לכך היא כי הדרך הבטוחה ביותר היא להזמין טכנאי הליכונים מומלץ מחברה המתמחה כל כולה בתחום זה של תחזוקה ותיקון של מכשירי כושר. דוגמה לחברה מסוג זה היא חברת "ריפיט" המעניקה שירותי תחזוקה שוטפת ותיקון למגוון בתי עסק בארץ, כמו גם ללקוחות פרטיים. על פי סדר הגודל של העסק ושל חדר הכושר שברשותו ניתן לבחור באחד מבין כמה מסלולים אופציונאליים של תחזוקה שוטפת, ולקבל שירותי תיקון מקצועיים, איכותיים ואמינים על פי דרישה. רק כך ניתן להיות בטוחים במאה אחוזים כי האנשים המשתמשים במכשירי כושר אלו, דוגמת הלקוחות או העובדים של העסק, נמצאים בידיים בטוחות ואינם מסתכנים כאשר הם משתמשים במכשירים אלו, כמו גם אינם מסכנים את העסק עצמו בתביעות בגין נזקי גוף...

  • Add to Phrasebook
     
    • No word lists for Hebrew -> Hebrew...
       
    • Create a new word list...
  • Copy
  • Add to Phrasebook
     
    • No word lists for English -> Hebrew...
       
    • Create a new word list...
  • Copy