שמירה על הסדר בחניון או בחניה הביתית הפרטית שלכם, כרוכה ביותר מאשר לוודא שאנשים מחנים את המכוניות שלהם בין הקווים. יתכן שתצטרכו לוודא שהם לא יתקדמו יותר מדי קדימה, יתקרבו למסלולי הליכה, דרכים ציבוריות או יתפסו מקומות חניה אחרים.

 

בנוסף לצביעה של פסים ותכונות חניון אחרות, כגון נתיבי כיבוי ואזורי טעינה, קחו בחשבון התקנת מעצור חניה. מעצורים אלה ישמרו על כלי רכב במקומם הנכון. הם יכולים גם להתריע בפני אנשים על אזורי חניה מתאימים – התמרורים הצבעוניים האלה אידיאליים לסימון נקודות חניה לנכים, חנייה לאנשים רמי דרג, חניה לפרק זמן קצר לעומת חניה לפרק זמן ארוך, ועוד.

מטרות שימוש במעצור חניה

עצירת אנשים מכניסה לחניון שלכם ללא הרשאה, או חניית הרכב על מסלולי הליכה.הגנה על הולכי רגל באזור החניה.הדגשת אזורי חניה מיוחדים.יצירת תחושת סדר בחניון או בחניה הפרטית שלכם.

מעצור חניה של חברת א.ו.ש אביזרי בטיחות פירושה קבלת מעצור חניה עמיד ובטוח. נציגי החברה יתקינו את התמרורים החדשים שלכם שיחזיקו מעמד לטווח הארוך. בסופו של דבר, ייעלמו רכבים שחונים על מדרכות, ואם תרצו, נציגי החברה זמינים גם לצביעת סימנים צבעוניים מסביב לאזור החניה שלכם.

לדוגמא, יתכן שתרצו סימון צהוב בהיר על מנת להבטיח נראות ולהגדיל את הבטיחות, או סימון כהול שמזוהה עם המסר שמבהיר שהמקום מיועד לרכבים של אנשים שסובלים מנכויות. הניסיון והידע של נציגי החברה מאפשר ביצוע משימות של עיצוב אזור החניה שלכם כך שהוא יענה על הצרכים הספציפיים שלכם.

מה קורה כשאין מעצור חניה?

ישנם מקומות רבים הנחשבים לאזורים ללא היתר חניה, אולם בחלק מהמקומות בארץ יש אזורים ספציפיים מאוד הנחשבים למקומות נפוצים שאנשים צריכים לדעת שלא להחנות בהם. בין אם באזורים אלה אין שלטי מעצור חניה או לא, אנשים במקומות המגורים שלהם צריכים לדעת כבר אם מקומות כאלה הם מקומות חניה מורשים או לא.

חלק מהאזורים הידועים יותר שאנשים לא יכולים לחנות בהם, אפילו כאשר אין שלטים, כוללים צמתים, סמוך לתחנת כיבוי אש, בסמוך לתחנות משטרה, לצד רמפה על המדרכה, ומול כל שביל גישה.

איזה מסר משדר שלט "אין חניה?"

במקומות שבהם החניה אסורה, יש בדרך כלל שלטי מעצור חניה שעליהם מופיעים המילים "אין חניה", אולם ישנם מקומות שבהם אנשים צריכים כבר לדעת באילו אזורים הם לא יכולים לחנות. שבילים שמיועדים להולכי רגל או לרוכבי אופניים או מול רמפות נגישות לנכים, אך על מנת לא לקחת סיכון, מוטב להציב שלטים מתאימים באזורים אלה בכל מקרה.

מקומות אחרים שבהם אנשים לא יכולים לחנות כוללים גם מקומות שבהם המדרכות צבועות בפסי אדום-לבן, אזורי חניה לנכים, ועל המדרכות. שלטי מעצורי חניה פשוט משדרים את המסר המתאים לאנשים שאינם יודעים אם החניה במקומות מסוימים מותרת, או לאנשים שמכירים את חוקי החניה, אבל בוחרים להתעלם מהם.