אחרי פנסילבניה, ניו ג’רזי וארקנסו גם מדינת אורגון התקשרה עם חברת SBTech שתספק לה את שירותי הימורי הספורט ללוטו המקומי.

אורגון, ארה"ב. צילום: Canva
אורגון, ארה"ב. צילום: Canva

 

SBTech, כיום ספקית הטכנולוגיה הגדולה בעולם להימורי ספורט, הנמצאת בבעלות איש העסקים הישראלי שלום מקנזי, סגרה לאחרונה עסקה עם הלוטו של מדינת אורגון, על מתן רישיון שימוש טכנולוג בפלטפורמות שפיתחה.

 SBTech תספק ללוטו של מדינת אורגון פתרון טכנולוגי להפעלת מערך הימורי ספורט, וזאת לאחר שכבר נבחרה לתת שירותים דומים במדינות אחרות בארצות הברית ובעולם כגון: אנגליה, שבדיה, פורטוגל, ספרד, פינלנד, בלגיה, רומניה, יוון, קפריסין, איטליה, צרפת, אירלנד, צ’כיה, גרמניה, מלטה, אזרבייג’אן, דרום אפריקה, מקסיקו ועוד.

מדובר בחוזה רב שנתי שנחתם בין הצדדים, ו-SBTech תפעיל במסגרתו את שירות הימורי הספורט בכל ערוצי הדיגיטל של הלוטו הארצי. שיתוף הפעולה בין הצדדים אמור להתחיל בחודשים הקרובים.

במדינת אורגון מתכננים בתחילת 2020 גם להשיק מוצר הימורים לחנויות וקיוסקים, המתבסס על טכנולוגיית ההימורים של חברת SBTech. מוצר מהווה שירות בגישת ה-Omni-Channel, המאפשרת ללקוחות לנהל חשבון אחד אינטגרטיבי לכל פעילותם בחנות, במחשב ובאפליקציה בסמארטפון.

 כבר בשנת 2018 בחנה ועדת הלוטו באורגון הצעות רבות שהגיעו אליה בנוגע להשקת שירות הימורי ספורט. הוועדה ביקרה במשרדי האופרציה הראשיים של SBTech בבולגריה, וקבעה כי SBTech היא החברה הטובה ביותר במגוון הסטנדרטים שנבחנו ולכן היא נבחרה. כיום, החברה היא אחת מספקיות הטכנולוגיה להימורי ספורט הגדולות ביותר, ומדובר בעוד שיתוף פעולה אחד מיני רבים.

מוקדם יותר בשנת 2018, קיבלו SBTech רישיון לפעול בשוק ההימורים האמריקאי. כיום מחזיקה SBTechמשרדים ב-8 מדינות שונות (ביניהן: אנגליה, בולגריה, אוקראינה, מלטה וישראל), ופועלת ב-20 שווקי הימורים שונים. למעלה מ-50 חברות ברחבי העולם משתמשות בפלטפורמות של SBTech.