אירועים קטנים מאפשרים איכות גבוהה יותר של האירוע, ותשומת לב מעמיקה יותר לפרטים הקטנים, כגון התכנים של האירוע, בחירת המקום, וכמובן – האוכל. באירוע קטן, קייטרינג בשרי יכול להיות בחירה נהדרת, מכיוון שהאפשרות לשמור על טריות האוכל המוכן במקום, גבוהה יותר, נוכח מספר נמוך יותר של משתתפים. על אחת כמה וכמה, אם תבחרו קייטרינג בשרי כשר, האורחים שלכם בהחלט ייהנו מחוויה איכותית ומוצלחת.

כלים

 

בואו נגדיר אירוע קטן
אירוע קטן זה למעשה הרבה ׳דברים׳... החל מחתונה קטנה, דרך אירוע עסקי לקהל לקוחות מצומצם ועד קייטרינג לשבת חתן, שהוא האירוע הקטן הקלאסי. בשבת חתן, בניגוד לאירוע והמפואר שקדם לו (חתונה או בר מצווה) - מגיעים רק המשפחה הקרובה יחסית וחוגגים באינטימיות מסביב שולחן השבת ובבית הכנסת (שם מתקיימת העלייה לתורה). הקייטרינג של ארטורוס מתמחים כבר שנים בעשיית קייטרינג בשרי טוב לשבתות חתן - עם אפשרות למשלוח בכל הארץ.

הנאה לאורך כל האירוע
בהפקה של אירוע קטן, ההתארגנות וכל ההכנות נעשות בדרך כלל באופן עצמאי, מה שמותיר את המארח או האחראי על האירוע פחות באירוע עצמו, ויותר מאחורי הקלעים, בהפקה ובהכנות. קייטרינג בשרי יכול בהחלט לעזור לכם להירגע, להתרווח, ולדעת שיש מומחים מקצוענים שמטפלים בכל הנוגע לאוכל באירוע.
הבחירה שלכם בקייטרינג ארטורוס בהחלט, חברה ותיקה ומנוסה, היא בהחלט הבחירה הטובה ביותר, אשר תאפשר לכם ליהנות מהאירוע, לקבל אל שולחנכם קייטרינג בשרי כשר ומעולה, בלי לדאוג לכל הנוגע לאוכל ולרווחת האורחים בהיבט הזה. אנחנו אחראים על הקמת העמדות, הכנת האוכל, ולכם נשאר לגרוף מחמאות מהאורחים והמשתתפים של האירוע!

איך עושים את זה?
מאוד פשוט! ברגע שאתם יודעים מתי האירוע מתקיים, והיכן, אנו נלווה אתכם בכל שלב מהרגע הזה, ועד לסיום האירוע בהצלחה! נשב יחדיו, תעדכנו אותנו בפרטים החשובים כגון מספר משתתפים, מיקום האירוע, האם הוא מתקיים במקום סגור או פתוח, מה תוכנית האירוע, על מנת לבנות את החלק של המזון בכלל ושל הקייטרינג הבשרי בפרט. נבחן יחדיו תפריטים שונים אשר מתוכם תוכלו לבחור את מגוון האפשרויות המתאימות לאירוע שלכם, ונצא לדרך.

ואם יש לנו אורחים צמחוניים?
במידה וחלק מהאורחים באירוע הם צמחוניים, אין לכם מה לדאוג! יש מגוון רחב של סלטים, תוספות ומנות צמחוניות נהדרות, אנחנו מבטיחים לכם שאף אחד לא יישאר רעב.
קייטרינג ארטורוס, קייטרינג בשרי כשר ואיכותי, מתמחה בהגשת אוכל בשרי לאירועים באיזור השפלה, קייטרינג בשרי ברחובות, ביבנה, בנס ציונה, ובכל האיזור הזה. בנוסף לכל הערים שקייטרינג ארטורוס פועל בהם כבר שנים רבות, בשנים האחרונות הקייטרינג נכנס באופן מאוד עמוק לעיר אשדוד ומספק לאשדודיים קייטרינג שהם לא חשבו שניתן נמצוא מחוץ לעיר. לפרטים נוספים אודות הקייטרינג המיוחד באשדוד - לחצו כאן.

ליצירת קשר עם קייטרינג ארטורוס כנסו לאתר:
https://arturos.co.il

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים