חומרי אריזה ומוצרי אריזה הינם עשויים לאפיין מנעד נרחב של כל מיני חומרים וכן מוצרים, אשר עושים בהם שימוש עבור היעד של כל מני אריזות, בין אם מדובר במארז של תרופה או מוצר טיפוח, תכולה לקראת מעבר של דירה ובין אם מדובר באריזה של מוצרי צריכה אשר המטרה שלהם הינה שילוח וכיוצא בזה, אשר נדרשים לעמוד בתקן של משרד הבריאות.

 

בין שאר חומרי אריזה ומוצרי אריזה אשר מפורסמים באמצעות כל מיני חברות, אשר עניינן מומחיות בהליך של ייצור, הפצה, פרסום וייבוא של חומרי אריזה ישנה היתכנות של שקית פסגור, מנעד רב של מוצרים וחומרים אותם אפשר להלום בצורה אישית עבור היעד של אריזה, גליל של בועה, ניילון נצמד, ניילון של בועה אשר מצופה באלומיניום, נייר ממשי, גליל ספוג של פוליאתילן מוקצף, שקית של שילדינג בעלת בועות כלפי פנימה, קופסא ואריזה של קרון בכל עובי וגודל אשר נדרשים ועוד מגוון רב של מוצרים וחומרים אותם יש להלום בצורה אישית עבור היעד של אריזה.

המהות של התקן עבור חומרי אריזה -

חומרי אריזה אשר הולמים באופן פרטי מוחלט – המטרה של הלימה אישית של חומרי אריזה הינה עבור מי מבינכם אשר נאלץ לארוז את מוצרי הצריכה אשר הם למטרה של שילוח, כמו למשל – מוצרי טיפוח, תרופה, תוסף של מזון וכיוצא בזה. כשעסקינן בפרוצדורה של אריזת מוצרי צריכה שונים, אריזה של מוצא נדרש לעמוד בתקן מחייב בצורה שתהלום את סוג המוצר ואת אופן הצריכה שלו, בשל כך הפרוצדורה דל אריזה עשוי להיות מבוצעת באמצעות חברה אשר מומחית בתחום זה. מעבר לזאת, השפע הרב אשר קיים עבורכם עבור חברה אשר מומחית בפרוצדורה של הפצה ושל פרסום של חומרי אריזה תיתן בידכם ליהנות מן פתרון כוללני ואיכותי עבור כל צרכי האריזה אשר נדרשים בקרבכם.

BBC / LOP תקן עבור חומרי אריזה למזון – תקן PACKAGING STANDAR -

התקן הזה מציין את הדרישות אשר פורטו באמצעות רשתות קמעונאיות במדינת אנגליה – BRC – BRITISH RETAIL CONSORITUM בהדדיות עם המכון לאריזת מוצרים במדינת אנגליה, אשר עונה לכינוי – LOP – THE INSTITUTE OF PACKING. מהות התקן – קיימים שני סוגים עבר עמידה בדרישות התקן – האחד – כל מיני אריזות, לרבות אריזה התחלתית עבור מוצר שלא משקה או מזון. השני, עבור יצרן אשר מייצר אריזה התחלתית עבור מזון, כשחומר האריזה הוא בא במגע באופן ישיר עם המשקה או עם המזון.

ציון התחומים השונים אשר קיימים בתוך התקן -

דרישות התקן, החברה, העובד, ניתוח של סכנה וכן מערכת של ניהול סיכונים, בקרה של של לכלוך, ניהול של התפעול, התנאים במפעל.

עבור מי מיועד תקן זה?

התקן מיועד עבור יצרני אריזות מכל מיני סוגים וחל על אריזות ראשוניות, ושלישוניות.

סימון של תווי מוצרי תקן 1145, מה הן דרישות התקן?

החל מהראשון בינואר בשנת 2020, יאוגדו התקנות של סימון מזון אשר מסב נזק לתוקפן, אשר בהן יחויבו יצרנים לסמן על ידי מדבקה אדומה בחיצוניות של האריזה מוצר שקיימת בו מידה רבה של נתרן, שומן וכן סוכר.

התקנות יחדרו בשתי פעימות –

פעימה התחלתית – תחל בינואר בשנת 2020, כך שהיצרן יידרש לסמן על ידי מדבקה אדומה בחיצוניות של אריזה באם ובכל מאה גרם של מוצר קיים למעלה מחמישים מיליגרם של נתרו או למעלה משלושה עשר וחצי גרם של סוכר או חמישה גרם של שומן. פעימה שניה – אשר תתרחש שנה אחר כך, הסימון יבוצע על גבי מוצר שכולל למעלה מארבע מיליגרם של נתרן, עשרה גרם של סוכר וארבעה גרם של שומן רווי.