בעשור האחרון הרבה בעלי עסק, חברה או ארגון מציעים ייעוץ כלכלי למשפחות כחלק מסל של הטבה. ייעוץ כלכלי מיטבי ייתן בידכם הקמה של דרך השקעה מקצועית, שליטה מבוקרת בקרב מסגרת תקציב מדי חודש, חיסכון של פנסיה מקצועי וכן הענקה של ביטחון ודממת פיננסית עבור משפחות. במקום לצרף הטבה ולהשקיע בתוך משאבים גדולים בתמיכה במשפחות, מוסרת חברה את הכדור אל מול ידי הפרט ומאבזרת אותו באמצעים אשר יוודאו התמודדות פיננסית מיטבית עבור שנים הבאות. השכר הוא בין שני צדיו של המטבע.

 

הבעיה אינה טמונה בשכר חודשי -

כולכם בוודאי יודעים את המשא ומתן הקבוע שבין מעסיק לבין עובד. הראשון מייחל להעצים את הרווח הפרטי שלו מן נתח של עוגה, לעומת השני, אשר רוצה לתת כמה שיותר הרבה עבור העובד שלו בנישא של מסגרת הנתון האמורה. אבל אחרי שהוסכם בין השניים הדרישות נראה כי רק חלק מן הפעולה בוצעה, בשל כך כי השכר החודשי לא מהווה את האלמנט הבודד בהצלחה הפיננסית של עובד ולפעמים מחויבת יד מכוונת, אשר תוודא כי הכסף אשר יינתן באזור מיטבי ויין מענה של שקט פיננסי ואיזון עבור משפחה.

בנקודה זאת מעצימים בעשור האחרון בעלי עסק, ארגון או חברה מבעוד מועד ולצד סל של הטבה קבועה מעניקים לעובדים שלהם אף שירותי יעוץ עבור כלכלה למשפחות, אשר ניתנים עבור מי מבין עובדים ליהנות מהקמה פרטית של תכנית אסטרטגית בהלימה לכדי דרישה פרטית. השירות המיוחד, האפשרי באמצעות אתי קרקו מן פלוס עבור תבונה של משפחות, ניתנים פגישות של אחד על אחד בין העובד ובני זוגם לבין היועץ הפיננסי - הנהנה מן ותק משופע בייעוץ עבור משפחות מכל מיני סוגים ובכמות הכנה מגוונת. הייעוץ הפיננסי נותן בידכם להתמקד בכמה אלמנטים שהרבה עתים לא זכאיות ליחס מיטבי מן ההיבט של עובד ועשויות להסב לו הרגשה של מחסור קבוע ותקיעה בהקשר לממשות הפיננסית בשטח, כמו למשל – התנהלות קבועה אל מול זרם של הוצאה מיוחלת עם בנייה של משפחה, חיסכון והשקעה של עלות בנכס משפחתי, סידור תכנית של פנסיה ואימוץ של אורח חיסכון מדי חודש ובפרט מציאה של מענה חלופי למילוי של מטרה פיננסית. הרבה זמני ימצא לנכון עובד כי במהלך של ייעץ באותה סכום של הכנסה הוא עשוי ליהנות מרמה של חיים יותר רבה ולהעביר את כל המשאבים שלו לכדי טובה של השקעה מפיקה רווח עבור השנים הבאות. הפרוצדורה של הכנה של ייעוץ עבור חברה מזכה בעשור האחרון לכדי מענה מדהים מן ההיבט של עובד ושל מעסיק, אשר נהנים מן הרגשה של בקרה וביטחון יותר מירביים, לצד מעלות של עלייה ניכרת במוטיבציה של עובד, העצמה בפרודוקטיביות שלו ואיתנות קשר מעסיק ועובד.