מתכוננים להתגייס לחובלים? אנחנו מזמינים אתכם להתחיל כבר היום לבנות כושר קרבי מעולה, אך לא רק. מה עוד כדאי לקחת בחשבון? בואו נדבר על מה שכולנו רוצים לדבר עליו – מה לעשות בכדי להתגייס לקרבי בצה"ל?

להיכן אתם חולמים להתגייס? יכול להיות שאתם כבר ממש רוצים לחבוש כומתה ירוקה של נחל, וגם ייתכן שאתם חולמים להיות חובלים בצבא. בין אם אתם טיפוסים של יבשה, אוויר או ים, צה"ל מציע לכם יחידות קרביות אליהן תוכלו להיבחן ואולי גם להתגייס.

כלים
גיבוש חובלים
גיבוש חובלים

קודם כל, לפני שמדברים על סוג השירות המועדף עליכם, בואו נשאל: האם אתם מוכנים מבחינה גופנית לגיוס קרבי ולשירות קרבי?

מוכנים לגיבוש חובלים או ליום סיירות?

אם אתם לא ממש הטיפוסים הכי ספורטיביים, ייתכן שיהיה לכם קצת קשה לבנות כושר קרבי, אך כמו שכבר חכמים מאיתנו כבר אמרו: "אין דבר העומד בפני הרצון של המתגייס הקרבי". אין ספק, גיבוש חובלים הוא חלומם הרטוב של לא מעט מתגייסים לצה"ל, בעוד שישנן גם לא מעט יחידות צבאיות אחרות אליהן מתגייסים רבים חולמים להתגייס.

גיבוש חובלים יצריך ממכם להיות בשיא האנרגיה והחדות שלכם, בשיא הכושר הגופני ועוד. וכמו שאמרנו, אם אתם עד היום לא הואלתם לפתח כושר גופני נאות, עדיף כבר להתחיל לבנות זאת עוד היום. כיצד עושים זאת?

בניית כושר קרבי

קודם כל, מחליטים שמשנים את התזונה שלכם. אתם מוזמנים להתחיל להוריד בפחמימות, אך להוסיף בחלבונים. מה עוד? בהחלט מומלץ להירשם לקורס של בניית כושר קרבי עם מדריכים מקצועיים. קורס כושר קרבי יספק לכם כלים רבים להתמודדות, ככה ששם אתם גם למדים ולא רק מפתחים כושר קרבי.

ידוע לכולנו שבמקרים מסוימים, גיבוש חובלים עשוי להיות חלום שנגנז לנגד עיניהם של מתגייסים. במילים אחרות, לפעמים מתגייסים טריים חולמים להיות חובלים, אך "מתגלגלים" לשרת ביחידות אחרות. קודם כל, חשוב להבין שאם הצבא מיצב אתכם ביחידה אחרת או בחיל אחר ובתפקידים אחרים, כנראה שם אתם נזקקים. יחד עם זאת ששם אתם נזקקים, תמיד יהיה כדאי להילחם על החלום שלכם (בדרכים הבירוקרטיות הנכונות והמתאימות בצבא).

מה ז"א להילחם על החלום שלנו להתגייס לחובלים?

אין כאן כל המלצה "לעשות בלגן" או לגרום לבעיות ביחידה אליה גויסתם, לא בלשכת הגיוס ולא בשום מקום אחר. טפלו בבעיותיכם ובדרישותיכם בצורה הנכונה, וכך תוכלו לזכות למענה הרבה יותר הולם ומדויק. חלמתם על גיבוש חובלים והתגלגלתם לשרת במקום אחר בצבא? נסו להפיק מכך את המיטב.

לא פעם, אנחנו יכולים לגלות בעצמנו צדדים חדשים דווקא במקומות בהם לא דמיינו את עצמנו. אפילו נחדד את זה, אתם יכולים ללמוד על עצמכם המון דווקא במקומות שהכי קשה לכם להימצא בהם.

נכתף בשיתוף אקסטריין כושר קרבי.