הסינים, כבר לפני שנים רבות, ידעו לטמון בתוך עוגיות מזל חלולות מסרים קצרים וממוקדים, המתמקדים במזל או בגורל כביכול של אלו הצורכים את אותן עוגיות.

כלים

 

עוגיית מזל סינית ידועה כמסורת בסין כבר שנים רבות, אולם היסטוריונים לא יודעים בדיוק לתארך מתי הופיעה עוגיית מזל סינית לראשונה. עוגיית מזל היתה ונותרה דרך להעלות חיוך בדרך מסורתית למי שטועם אותה – הוא גם טועם עוגייה סינית, וגם מקבל בתוכה מסר מרגיע לעתיד.

יש המתווכחים על איכות הטעם של עוגיית המזל. חלקם טוענים שהיא תפלה וחסרת טעם ייחודי; יש אחרים המשווים עוגיית מזל סינית לסוגים שונים של קרקרים; ויש כאלו שמאוד אוהבים את הטעם שלהן. אולם אין ויכוח כי עוגיית מזל סינית יכולה להיות חטיף קטן ונעים באמצע יום עמוס.

עוגיית מזל עתיקה – "טכנולוגיית פרסום" חדשנית

כעת תוכלו למנף את אותה מסורת עתיקה המיוחסת לעוגיות מזל סיניות, ולאמץ אותה בדרך חדשנית – לשתול בתוכן מסרים שיווקיים ברוח המסר השיווקי של העסק. זה יכול להיות חטיף טעים באמצע אירוע חברה, כנס, תערוכה וכמתנה לעובדים וללקוחות בעסק עצמו – המעצים את המסרים והערכים של העסק שלך בעיני כל מי שאוכל עוגיית מזל עם פתקים בהתאמה אישית.

באמצעותן של עוגיות המזל, תעבירו לקהל היעד מסרים שיווקיים, ערכים עסקיים ואפילו מסר מעוצב גראפית ממוקד. כאשר הצרכנים יקשרו בין החוויה הטעימה והנעימה של עוגיות מזל סיניות לבין המסרים של המותג, יש סיכוי גדול שהם יזכרו באופן חיובי את המסר שהעברנו להם.

זו דרך ייחודית ומקורית לפרסום של העסק. הפרסום נעשה דרך בלוטות הטעם של הלקוחות הפוטנציאליים – הם מקבלים עוגיות מזל סיניות ממך או מנציגיך, ומקבלים בתוכן מסר שיווקי קצר המתמצת את מה שתרצה לומר להם.

פרסום בפורמט מקורי וטעים

כמה פעמים היתה לך הזדמנות לקנות פרסום טוב בפורמט מקורי ו...טעים? אין הרבה הזדמנויות מיתוג ופרסום המשלבות חווית טעם עם מסר שיווקי ממוקד. אחת ההזדמנויות הנדירות הללו הינן באמצעות עוגיות מזל למכירה.

תארו לכם: ישנו דוכן עם חומרי שיווק והסברה, או עמדת מכירה של העסק שלכם, בכנס או תערוכה. אתם רוצים למשוך קהל אל העמדה. באמצע הדוכן ישנה קערה או צלחת, ובתוכה עוגיות מזל שבתוכן מסרים שיווקיים שלכם.

זה יכול להיות כל סוג של מסר. מסר מסתורי. מסר מפתה. מסר עם טעם של עוד...

זה הכח והפוטנציאל האמיתי של עוגיות מזל למכירה באתר שלנו. הזמינו עוד היום עוגיות מזל דרך האתר, וביחד נתאים לכם מסרים שיווקיים מטעם העסק שלכם בתוכן.