יש אנשים שאינם יכולים לזוז מילימטר ללא הקטנוע שלהם. לא זו בלבד שמדובר בכלי תחבורה יעיל וזריז שיכול להתגבר על כל פקק, אלא שעבור רבים מדובר בפרנסה של ממש. שליחים העובדים במסעדות ובתי קפה נשענים עלהקטנוע שלהם כדי שיקח אותם ממקום למקום ויסייע להם להעביר את המשלוח. ולכן, כשהקטנוע שובק חיים בעקבות מצבר תקול, הם נמצאים בבעיה.

כלים

 

מחליפים את המצבר הקטן של הקטנוע

הקטנוע הוא כלי רכב קטן יחסית, וכך גם המצבר שלו, שהוא בדרך כלל בעל קיבולת של של 7 או 9 אמפר בלבד. מסיבה זו, חשוב לשמור על מצבר המנוע ולהחליף אותו אחת ל-3 או 4 שנים. קיימים מצברים איכותיים רבים בשוק, כשהבולטים בהם הם מצברים לקטנועים של שנפ. כמו כן, יש לשים לב לסימני מצוקה אחרים של מצבר הקטנוע. סימנים אלה עלולים להתבטא בקושי בהתנעת הקטנוע בכל פעם מחדש או תאורה לקויה בלוח המחוונים.

מעבר לכך, כאשר רוצים להחליף את מצבר הקטנוע, חשוב להקפיד על כל כללי הזהירות. מכיוון שהמצבר כולל חומרים מסוכנים כמו חומצה, חשוב ללבוש בגדים עבים, לחבוש כפפות ולשים משקפי מגן כאשר מזיזים את הקופסה של המצבר. כמו כן, יש צורך להרחיק את המצבר מחומרים דליקים. אך אם אין לכם ניסיון בהחלפת המצבר, אל תסתכנו לשווא. במקום זאת, פנו לחשמלאי רכב מקצועי שיש לו ניסיון רב בהחלפת מצברים.

איך בוחרים חשמלאי להחלפת מצבר?

חשמלאי רכב הוא בעל מקצוע לכל דבר ועניין. אך בעוד שישנם בעלי מקצוע רציניים שיודעים לתת עבודה, הרי שלצד אלה יש גם חשמלאי רכב חובבנים שמנצלים את חוסר הידע של הלקוח כדי להרוויח "כסף קל". לפיכך, כשאתם מזמינים חשמלאי רכב לתיקון מצבר, כדאי לבדוק כמה דברים:

ידע וניסיון – רק חשמלאי רכב מוסמך יכול להתקרב אל הרכב שלכם כדי להחליף מצבר. מסיבה זו, מומלץ לשאול את חשמלאי לגבי סוג תעודת ההכשרה שיש לו ולברר את מספר שנות הניסיון שלו בתחום. המלצות – תרגישו בטוחים יותר אם תפנו לחשמלאי רכב מומלץ. עדיף שהמלצות אלה יבואו מאנשים שאתם מכירים כמו בני משפחה וחברים. אך לא יזיק גם להיעזר בהמלצות בפייסבוק. כמובן, במקרים אלה כדאי לקחת את ההמלצות בערבון מוגבל. לדבר בטלפון – בשיחת הטלפון הראשונה עם החשמלאי תוכלו לעמוד על טיבו. האם מדובר באיש מקצוע אדיב שמקשיב לתקלה שלכם? או באדם הממהר לסגור אתכם מחיר?

מביאים לכם את המצבר עד הבית

נתקעתם בלי מצבר? הכירו את IDM מצברים, החברה שמציעה לכם שירותי החלפת מצבר עד הבית. השירות של החברה זמין 24/7, כך שאם נתקעתם בלי מצבר, תוכלו לפנות לצוות, אשר יגיע אליהם במהירות. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי מצברים שעברו בדיקה וליהנות מהחלפה מהירה במחירים משתלמים.