אחת מהדילמות הקבועות שיש כאשר מחליטים לבנות אתר אינטרנט היא איפה להקים אותו. האם להקים אותו בממשק של וויקס או של וורדפרס, האם לבחור באופציה הנוחה לתפעול או באופציה שמאפשרת לך יותר אפשרויות ומגוון בלתי נתפס של תוספים?

כלים
קידום אתר וויקס
קידום אתר וויקס

 

למרבה ההפתעה כשיצאנו לבדוק את הנושא גילינו כי קידום אתר וויקס הוא כבר לא משימה בלתי אפשרית ואם אתם רוצים לבצע פעולות של קידום אתרים בגוגל אז וויקס יכול להיות בדיוק בשבילכם.

קידום אתר Wix בגוגל – ככה תעשה את זה נכון

עד לפני כמה שנים כל מקדם אתרים שהייתם שואלים היה אומר לכם שאם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם אתם חייבים לבנות אותו בפלטפורמת וורדפרס כי זה מה שגוגל אוהב. זה אולי נשמע מהצד כמו בדיחה אבל זה היה המצב בשוק במשך זמן רב, עד שאנשי וויקס החליטו להריץ מקצה שיפורים וכיום קידום אתר וויקס שנעשה בצורה נכונה יכול להגיע למקום הראשון בחיפוש של גוגל.

פנינו לכמה מאנשי קידום האתרים הבולטים כדי לראות מה יש להם להגיד על קידום אתרי Wix וגילינו כי המשותף לכולם היה שהם כבר ממש לא פוסלים את השימוש בוויקס ואפילו חלקם מעודדים אותו בזכות הממשק הנוח והיעיל שלא מצריך ידע טכני רב. הפעולות הבסיסיות שכולם ממליצים עליהם הם הטמעות וחיבורים בין אתר Wix לבין כלי המדידות של גוגל (גוגל אנליטיקס, גוגל תג מנג'ר ועוד).

טיפים לקידום אתרי וויקס בגוגל

מפאת העובדה שאנחנו לא אנשי שיווק או קידום אתרים אנחנו לא ניכנס כאן לפרטים הטכנים מאוד של הטמעת פיקסל בוויקס או שאר הפעולות שהזכרנו בפיסקה הקודמת, קיימים ברחבי הרשת המון מדריכים מפורטים ואיכותיים שיסייעו לכם בזה, אנחנו כן נציין את החלקים המרכזיים והפעולות העיקריות ששווה לכם לעשות כדי לקדם את האתר שלכם בגוגל.

  • בניית תגיות – בקידום אורגני (SEO) ישנה חשיבות עליונה במתן כותרות ותיאורים לפוסטים ותמונות, אל תזניחו את הפעולה הזו והשתמשו בכלי ה - Page SEO שקיים בכל עמוד באתר.
  • מילות מפתח – סוד הקסם של מקדמי האתרים הוא מילות מפתח. אנחנו לא יכולים להיכנס כאן לכל הנושא הזה באופן פרטני אבל כן נגיד לכם שאתם מוכרחים לערוך מחקר מילות מפתח ועל בסיסו לכתוב את התגיות ואת התוכן באתר שלכם.
  • בלוג – אחד מהכלים הטובים ביותר שיש לכם כדי להכניס עוד תוכן איכותי לאתר ולאפשר לגוגל עוד הזדמנויות לאנדקס את האתר שלכם הוא לייצר בלוג. ערכו מחקר על הנושאים שרלוונטים לקוראים שלכם ונסו להעניק להם ערך מוסף מאשר רק לפרסם את עצמכם.
  • קישורים – עוד כלי חשוב מאוד בקידום אתרים באופן כללי הוא קישורים. אל תשכחו לקשר עמודים פנימיים בתוך האתר שלכם וגם לייצר פרופיל קישורים עם אתרים אחרים שיסייעו לקידום האתר שלכם.

אז שיהיה לכם בהצלחה במלאכת קידום אתר הוויקס שלכם ואל תשכחו ליהנות מהכל התהליך!