פסטרמה בטעם חדש ומקורי מחזה הודו מובחר בתיבול של תערובת תבלינים בטעם של שווארמה, מכילה 18% חלבון ורק 3% שומן • מצטרפת לקטגוריית הנקניקים הפרוסים של "מעדני יחיעם" ותשווק באריזת 300 גרם

כלים
פסטרמה בתיבול שווארמה -  מעדני יחיעם (צילום: Sell360pro)
פסטרמה בתיבול שווארמה - מעדני יחיעם (צילום: Sell360pro)

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית מוצרי הנקניק, פסטרמות ונקניקיות מקיבוץ יחיעם, משיקה פסטרמה חדשה בסדרת מוצרי הנקניק הפרוסים: פסטרמה בתיבול שווארמה. הפסטרמה בטעם חדש והאהוב על הישראלים, מיוצרת מחזה הודו מובחר, בתיבול של תערובת תבלינים בטעם של שווארמה. המוצר עשיר בחלבון ודל שומן, מכיל 18% חלבון ועם 3% שומן בלבד. פסטרמה הודו בתיבול שווארמה תצטרף לקטגוריית המוצרים הפרוסים בקופסאות של "מעדני יחיעם" ותשווק באריזת 300 גרם.

סדרת הנקניקים הפרוסים של יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר, ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה, נקניקי פסטרמה של פעם, פסטרמה ברביקיו מ 100% רכיבים טבעיים, כתף בקר מעושן, סלמי איטלקי, פסטרמה מעודנת עם דבש ועוד. בנוסף, מייצרת יחיעם נקניקי בוטיק הכוללים את הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סרוולט ועוד. לאחרונה השיקה יחיעם סדרת נקניקיות פרמיום חדשות – נקניקיות צ'וריסו ונקניקיות בסגנון צרפתי, הזוכות להצלחה. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 23.90 – 26.90 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים