שלום לכל מי שטורח לקרוא את מה שאני כותב כאן. לי קוראים אשר. נעים מאד. בתחנה קוראים לי "אשר דוגרי". למה אני, מה שנקרא, בנ'אדם שחושב ישר ומדבר דוגרי. בלי לסנן. מהלב. אני לא איזה גנרל או פוליטיקאי משופשף, אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה. אבל בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם"...

כלים

עזרי היה אלוף הטיארות. היה יוצא החוצה, מכניס אצבע לתוך הפה ומרטיב אותה ככה עם רוק, מרים אותה למעלה באויר, לבדוק מאיזה כיוון באה הרוח, ואז היה מעיף את הטיארה. אלוף עולם בטיארות עזרי היה. כולנו ניסינו, אבל אף אחד לא הצליח להעיף טיארה לגובה כמו עזרי, ובטח לא לאורך זמן. לעזרי היה את זה.

מה נזכרתי עכשיו בעזרי אתם שואלים? זה בגלל ביבי, וכל הבנטים לפידים וליברמנים האלו. גם כן מנהיגים דמיקולו. במקום שיחשבו קדימה, ויקדימו תרופה למכה, במקום שיפעלו בנחישות כמו מנהיגים, הם בודקים לי סקרים ופייסבוק. יעני מה? בודקים לאן הרוח של העם נושבת, רק בלי אצבע ורוק, ואז גולשים על הגל הזה.

מחבל מרסס צעירים בלב תל אביב, בנט פתאום מחליט לרוץ- כי אותנו לא ישברו. מה קשור לרוץ אח בנט? מה קשור? ליברמן ולפיד קופצים על כל מיקרופון יעני יש להם איזו בשורה, אבל בתכלס מצטטים סיסמאות רקובות שקראו הבוקר בטוויטר. אבל הכי מעצבן ביבי. הבן אדם אשכרה מסתלבט עלינו. בא להדליק נרות, ואותי הצליח אשכרה להדליק. להבעיר לי את הפיוז.

אני לא מוכן שתהיה פה אוכלוסיה שלא שומרת חוק. ככה הוא אומר. כולם יהיו שווים בפני החוק. יוכיחו נאמנות. אנחנו ניכנס לכפרים נחרים נשק לא חוקי, נקים תחנות שיטור. נחזיר את הביטחון ואללה ודוניה וחארטה בארטה...

וואלה אחלה סיסמאות יא ביבי, אבל הבעייה היא שכולך דיבורים. זאת הבעייה! תזכיר לי איזו שנה עכשיו ? נכון 2016. ותזכיר לי באיזו שנה נבחרת פעם ראשונה? 1996 נכון. עשרים שנה. עשרים שנה !!!

ומאז שאני ילד יודע כל אחד במדינה שבכפרים הערביים יש מצבורים אחול בלוע של נשק. גניבות מצה"ל בעיקר. משתמשים בו לחסל חשבונות, להרוג על כבוד המשפחה, נקמות דם, עבריינים ומשפחות פשע וכמובן בשביל חתונות. כי גם כשהם שמחים הם יורים. לא רק כשהם זועמים אינעל העולם שלהם.

מאז שאני ילד כל אחד במדינה יודע שטונות בתים בכפרים הערבים והבדואים נבנים בלי רשיון. חריגות בנייה מכאן עד הירח וחזור.

מאז שאני ילד ביבי כל אחד במדינה יודע שבמגזר לא ממש אוהבים לשלם מיסים. או ארנונה. עובדים על המדינה. עובדים בשחור ומקבלים אבטלה וביטוח לאומי ומה בעצם לא? הם יודעים את השיטה טוב מאד איך לקחת כסף בחאווה מהממשלה.

להמשיך מר ביבי?

מאז שאני ילד יודעים כולם שבמגזר נוסעים מלאן בלי רשיונות בכלל, או כאלו שנוסעים בשלילה. הפשיעה במגזר הערבי הרבה יותר גדולה מהפשיעה במגזר היהודי.

גניבות חקלאיות, גניבות רכב, פריצות, סמים, פרוטקשן, אני יכול להמשיך ככה אדון ביבי עד מחר ולא ייגמר.... וכולם יודעים כבר הרבה שנים שהגענו למצב שחוששים להיכנס לכפרים הערביים. המשטרה, שירותי הצלה, חברת חשמל, הוצאה לפועל, ועוד מלא עובדי ציבור, למה במגזר שולט חוק אחר. חוק הכח.

אז פתאום אתה בא לי יעני גילית את אמריקה מינימום, ואומר שהחלטת שפה לא תהיה אוכלוסיה שלא מכבדת את החוק? שלא מביעה נאמנות?

למה איפה חיית עד היום – במאדים? או שאולי נדמה לך שאנחנו חיינו שמה, ואתה יכול להמשיך לעבוד עלינו עוד ועוד.

למה עשרים שנה לא עשית שום דבר בנושא? למה נתת למצב להחמיר עוד ועוד ולהגיע עד לכאן?

אין לך תשובה יא ביבי, אז בוא אני אענה במקומך -

אתה פשוט לא מסוגל להחליט. אין לך אומץ לפעול. אתה פוליטיקאי ולא מנהיג. אחד שיודע לדבר ולנאום ולנצל את כיוון הרוח. כמו עזרי.

אבל אנחנו לא טיארה כפרה! אנחנו רוצים מנהיג.

בדוגרי – לא ככה?