אפליקציית "גלגלים" תחסוך לכם כאב ראש, זמן וכסף: לפני שנוסעים למוסך, בלי שמץ של מושג כמה זה הולך לעלות לנו, נכנסים לאפליקציה, מקבלים בלחיצת כפתור הצעות מחיר מפורטות ממאות מוסכים, משווים, חוסכים מאות שקלים – ונוסעים למוסך בראש שקט

מהפיכה בעולם הרכב: אפליקצייה חדשה שהושקה היום מציעה השוואת מחירים אונליין בין מוסכים דרך הסלולרי
מהפיכה בעולם הרכב: אפליקצייה חדשה שהושקה היום מציעה השוואת מחירים אונליין בין מוסכים דרך הסלולרי

מי מאיתנו לא מתעטף זיעה קרה כשהוא מבין שהגיע הזמן לבקר במוסך?

כמעט תמיד, ההגעה למוסך מלווה בתחושה של חוסר אמון מלווה בפחד מ"קנס" שעלותו אינה ידועה. אולי בגלל שרובנו לא מדברים "מוסכניקית" ואולי בגלל שהתרגלנו להשוות מחירים לפני כל שירות או מוצר שאנחנו קונים ורק למוסך אנו עדיין מגיעים בלי לדעת כמה ולמה.

בימים אלה מושקת אפליקציית "גלגלים" המביאה לענף הרכב מימד נוסף של שקיפות שהצרכן כה זקוק לה בבואו למוסך. באמצעות האפליקציה, ניתן לקבל הצעות מחיר מפורטות לטיפולים ותיקונים לרכב. כל בקשה לתיקון או לטיפול ברכב, המוזנת באפליקציה, נשלחת מיד למאות מוסכים מורשים ברחבי הארץ, בהתאם לאזור הנבחר.

אז איך זה עובד? נכנסים לאפליקציה, ממלאים את פרטי הרכב, את האזור בארץ בו אתם מעוניינים לקבל את השירות ובוחרים אחת מארבע אופציות: טיפולים תקופתיים, תיקונים לרכב, חלקי חילוף לרכב ואפילו תיקוני פח וצבע (נכון, גם אם פישלתם בחניה ודפקתם את האוטו תוכלו להעלות תמונה ולשלוח אותה למוסכניקים).

הבקשה נשלחת אונליין למאות מוסכים בהליך של מכרז הפוך. בתוך פרק זמן קצר, אותם מוסכים שולחים אליכם, דרך האפליקציה, את הצעות המחיר שלהם. כל הצעת מחיר מלווה במפרט טיפול ותיקון ברור כמו אילו חלפים יוחלפו, מאיזה סוג, ואפילו עד איזה סוג שמן יוכנס למנוע. בנוסף תקבלו פירוט של שירותים נלווים כמו איסוף והשבת הרכב לבעליו וכמובן, המחיר. במקרים של בקשה להצעת מחיר לגבי חלפים, תקבלו הצעות מחיר מספקי החלפים שכוללות את פרטיה ספק, סוג החלף ועלותו.

כך מתקבלות מספר הצעות מחיר לאותו הטיפול המבוקש. כל מה שנותר הוא להשוות מחירים ומפרטי טיפול ולצפות בחוות דעת קודמות של צרכנים על המוסכים מהם הגיעו ההצעות. בדרך זו מקבל בעל הרכב את כל המידע שנחוץ לו על מנת שיוכל לבחור במוסך הנכון ביותר עבורו ולהזמין אליו תור דרך האפליקציה, בקליק.

עם "גלגלים" תגיעו למוסך עם הצעת מחיר ומפרט טיפול ידוע מראש, בלי הפתעות מיותרות, והכל דרך הסמארטפון האישי, ובלחיצת כפתור.

אפליקציית גלגלים זמינה לאנדרואיד ול-iOS