חג פורים ברשת בתי הטבע – "שקדיה": רשת בתי הטבע "שקדיה" מציעה אוזני המן טעימים ובריאים לכבוד חג פורים, וכן משלוחי מנות חגיגיים לחג. אפשר להכין את משלוחי המנות במקום, או לקנות משלוחים מוכנים. 10% מההכנסות על המארזים לחג ייתרמו לעמותת "חיים" המסייעת לילדים חולי סרטן

כלים
מארזים מוכנים של מוצרי מזון בריאים, מעדנים ומוצרי טיפוח
מארזים מוכנים של מוצרי מזון בריאים, מעדנים ומוצרי טיפוח

לכבוד חג פורים מציעה רשת בתי הטבע "שקדיה" מגוון אוזני המן טעימים ובריאים של מיטב היצרנים, בהם אוזני המן על בסיס קמח כוסמין מלא, אוזני המן ללא גלוטן ועוד.

כמו כן, תאפשר הרשת הכנת משלוחי מנות מיוחדים ומהודרים בחנויות, בדגש על מוצרי בריאות המשלבים מגוון מטעמים, למשל שוקולד איכותי, דבש, בקבוק יין, שמן זית, אוזני המן ללא גלוטן, קונפיטורות משובחות, פירות יבשים, עוגיות בריאות ועוד.

כמו כן אפשר להכין במקום אריזות שי חגיגיות של מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, המבוססים על חומרים טבעיים ואורגניים של מגוון חברות ומותגים איכותיים.

הרשת תציע גם מארזים מוכנים של מוצרי מזון בריאים, מעדנים ומוצרי טיפוח, במגוון מחירים, מ-50 ₪ ועד 200 ₪. מארזי השי יוצעו במבצעים מיוחדים לכבוד החג.

10% מההכנסות על המארזים לחג ייתרמו לעמותת "חיים" המסייעת לילדים חולי סרטן.

ברשת בתי הטבע "שקדיה" מגוון מחלקות ובהן מוצרים של מיטב החברות: תוספי תזונה וצמחי מרפא, מוצרי מזון ללא גלוטן, שמנים אתריים, תוספי תזונה לספורטאים, קטניות ודגנים אורגניים, קוסמטיקה טבעית, חומרי ניקוי אקולוגיים, ירקות אורגניים, פירות יבשים אורגניים, עוגות ועוגיות המבוססים על מרכיבים בריאותיים, לחמי בריאות הנאפים במקום, תבלינים אורגניים, מוצרי חלב ועוד. הרשת מציעה ייעוץ נטורופתי לשירות הלקוחות ללא תשלום.

רשת "שקדיה" מונה 3 סניפים : שד' ירושלים 48 רמת גן – 03-6746491, רח' הבנים 14 הוד השרון – 09-7481486, רח' כצנלסון 56 גבעתיים – 03-7319958.