חברת התקשורת Hallo 015 משיקה את אפליקציית השיחות 015 Global, ומעניקה למשתמשים עד 500 דקות מתנה לשיחות בחו"ל

כלים

חברת התקשורת Hallo 015 משיקה בימים אלה את 015 Global, אפליקציית שיחות חדשה המאפשרת להתקשר לקווי טלפון בארץ ובחו"ל בעלות נמוכה במיוחד. כך למשל, שיחה לישראל, מכל מקום בעולם, צונחת לכ- 1-3 סנט לדקה. עם ההרשמה יוכלו המשתמשים ליהנות מהטבה של 5$, המהווים כ- 300-500 דקות שיחה.

Global 015פותרת גםאת בעיית השיחות הנכנסות המכבידות מאוד על הוצאות התקשורת בחו"ל, ופותרת את המשתמשים מתשלום עליהן. אפי שפורן, מנכ"ל 015 מסביר: "אחד הדברים שמנפחים את חשבון הסלולר בחו"ל אלה השיחות שאנחנו מקבלים ממי שנשאר בארץ. דמי הקישור בחו"ל יכולים להאמיר ל- 10 ואפילו 15 ₪ לדקה. אנו עוקפים את הבעיה בכך ש- Global 015נותנת לכל משתמש מספר ישראלי, אליו ניתן לחזור. כאשר הנשארים בארץ מתקשרים אל המספר הזה, האפליקציה מצלצלת אצל המשתמש, בין אם היא מופעלת או לא, והוא לא משלם כלל על השיחה הנכנסת". שפורן מוסיף כי האפליקציה פותרת באופן דומה את בעיית השיחות ביעד המקומי "חיוג מהטלפון הישראלי שלכם בחו"ל למספר מקומי, נושא גם הוא בעלויות שערורייתיות. גם כאן, האפליקציה מתעלמת מהמיקום שלכם וגובה את אותו התעריף בדיוק לשיחות יוצאות, כאשר שיחות נכנסות אינן עולות כלל".

ל- Global 015 מספר תכונות חדשות נוספות בהן הקלטת שיחות (גם באייפון) ואפשרות לבחירת מספרים וירטואליים בחו"ל. Global 015 שונה משיחות וואטסאפ קוליות בכך שהיא מאפשרת חיוג לכל קו, נייח או נייד, ולא מחייבת את מקבל השיחה להוריד גם הוא אפליקציה כלשהי.

על מנת להפעיל את Global 015 יש להתחבר לגלישה באינטרנט באמצעות המכשיר, בין אם באמצעות wifi או באמצעות חבילת גלישה סלולרית.