הנהלת קניון Gיבנה, החליטה להפעיל בקניון החדש תחנת רדיו ייעודית, במטרה להנעים את זמנם של השוהים בקניון. להפעלת "רדיו קניון G יבנה" המופעל בתוך הקניון נבחרה חברת CTV, החברה המובילה בישראל בתחום המדיה הדיגיטלית, מוסיקה ואודיו לעסקים, העובדת עם כ-60 קניונים ברחבי הארץ.

כלים

התכנים ברדיו כוללים מוזיקה מותאמת לבאי הקניון, הודעות על מבצעים ואירועים מיוחדים בקניון ופרסומות לעסקים הפועלים בקניון.

"CTV מביאה עימה 20 שנות ניסיון בתחום הפעלת תחנות רדיו בקניונים. המומחיות שלנו היא בהתאמה בין התוכן לרוח, וביצירת אווירה נעימה וחוויית קנייה בכל קניון בו אנו מפעילים תחנת רדיו פנימית. המקצועיות של CTV משלבת בין בחירת המוסיקה המותאמת לקהל המבקרים בקניון ובין המינון הנכון של הפרסומות, שמאפשרים לעסקים מקומיים לקבל חשיפה באותה המידה כמו המותגים הארציים, ליצירת אווירה מושלמת שטובה לעסקים ולמבקרי הקניון כאחד", אומרת עדית לנדוי, משנה למנכ"לCTV .

לנדוי מסבירה כי, "אנחנו מכירים את יבנה מקרוב , משתפים פעולה עם גזית גלוב במרכזים נוספים וגאים להתחיל לעבוד בה. CTV הינה מובילת התחום בארץ מאז פתיחתו של דיזנגוף סנטר שנת 1980 ומפעילה כיום תחנות רדיו פנימיות בכ- 57 מרכזים מסחריים. מבחינתנו מדובר בתחנת רדיו לכל דבר ועניין. התחנה מותאמת לקצב של הקניון העירוני שהוא מרכז החיים בעיר, מקום שבאים אליו באהבה לבלות עם מוזיקה שעושה נעים בלב".

מובילה בעשור האחרון את תחום המדיה הדיגיטלית בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים בתחום הפירסום והשיווק: שירותי אודיו, הקלטת תשדירים ומוסיקה לעסקים, שירותי שילוט דיגיטלי לאלפי עסקים, המאפשרים לעסק לתקשר עם לקוחותיו בנקודות השירות והמכירה ועוד. CTV היא החברה היחידה והמובילה בארץ בתחום מסכי החוצות, עם פריסה ארצית של 27 מסכים דיגיטליים בצמתים המרכזיים בישראל הזוכים לחשיפה של יותר משני מיליון צופים ביום.