שבירו זכוכיות בע"מ, החברה המובילה בתחום הזכוכית בארץ, נוסדה על ידי רחמים שבירו בשנת 1955. מאז היווסדה, החברה התפתחה והפכה לשם דבר בענף הזכוכית בזכות האיכות הגבוהה של מוצריה, השירות האישי והמקצועי שהיא מספקת, והמקצועיות של צוות העובדים שלה בפרויקטים גדולים ומורכבים.

קרדיט לתמונות FREEPIK
קרדיט לתמונות FREEPIK

 

החברה מנוהלת על ידי הדור השני, עופר שבירו, שהביא עימו לחברה את המקצועיות והניסיון הרב שצבר לאורך השנים. מנהיגותו המיומנת והשאיפה למצוינות הפכו אותו לאיש מפתח בחיי החברה. במהלך שלושים השנים האחרונות, שבירו זכוכיות בע"מ התמודדה בתחום הזכוכית בארץ והפכה לחברה מובילה בחדשנות, פיתוח מוצרים ובעיקר באיכות השרות ללקוחותיה.

זכוכית – חומר גלם איכותי

בעידן המודרני, הזכוכית הפכה לחומר גלם איכותי, מדוייק ומבוקש בעולמות המסחריים והביתיים. השימוש בזכוכית מאפשר לייצר מוצרים אינסופיים לתעשיית הבניה, החל מחיפויי קירות זכוכית  מקלחונים לפי מידה , ועד למעקות, מדרגות זכוכית, ריהוט משלים ועוד. שבירו זכוכיות בע"מ מבצעת מגוון מרשים של עבודות בשימוש במוצרי פרזול מתקדמים, ביצור מקומי.

חשיבות איכות הזכוכית בביצוע העבודה

איכות הזכוכית היא גורם מרכזי בביצוע העבודה והפקת תוצאות מרשימות. ברגע שביצוע העבודה מדויקת התוצאה הסופית מתקבלת ברמה גבוהה של מקצועיות ואסתטיקה.

חשיבות איכות הזכוכית נמשכת למספר סיבות. בראש ובראשונה, זכוכית באיכות גבוהה מבטיחה את יציבותה ועמידותה לאורך זמן. זאת מובילה למוצר סופי שמחזיק לאורך שנים רבות ומתאים לשימוש יום יומי ומתמשך.

בנוסף, איכות הזכוכית משפיעה על הביצועים הפיזיים והפונקציונליים של העבודה. זכוכית איכותית מספקת יכולת לנשיאת משקל ועמידות בפני לחץ, מה שמאפשר השימוש בה כגון חיפויי קירות זכוכית או בניית מעקות ומדרגות. היכולת לעמוד בדרישות הפיזיות הגבוהות מבטיחה שהמוצר יהיה בטוח ואיכותי לשימוש היומיומי.

חידושים בעולם הזכוכית

החברה מתעדכנת בחידושים עולמיים ומיישמת טכנולוגיות חדשניות שמוצגות בתערוכות בינלאומיות ובשוק המקומי. יחד עם זאת, שבירו זכוכיות בע"מ מתמודדת בהצלחה עם תחרות מתמידה בשוק הזכוכית ומשיקה עבור לקוחותיה מגוון רחב של מוצרים ושירותים איכותיים.

החברה ידועה ביכולתה להתמודד עם פרויקטים הייחודיים והגדולים ביותר בתחום הזכוכית לשווקים העסקיים והפרטיים בארץ. על מנת להביא לתוצאות מרשימות, החברה מתמקדת בתכנון ובהערכות מקצועיות מראש, ומציעה ביצוע ושרות איכותי ללקוחותיה.

שיתופי פעולה בתחום הזכוכית

שבירו זכוכיות בע"מ מתייחדת בשיתוף פעולה הפורה וההדוק עם חברות קבלניות, אדריכלים, מפקחים, מעצבים ומובילי דעה בתחום. המטרה המרכזית היא לספק ללקוחותיה שירות מקצועי ואיכותי, וליצור מוצרים העונים על הציפיות המדויקות שלהם.

לסיכום

שבירו זכוכיות בע"מ היא החברה המובילה ביצור כל סוגי הזכוכית בהתאמה אישית בארץ. היכולת המקצועית, החדשנות והאיכות שהיא מציעה, יחד עם השיתוף הפורה וההדוק עם שותפיה בתעשיית הבניה, מקנות לה שם טוב בשוק. מוצריה ושירותיה מספקים פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוחות, והם מרכיבים את הבסיס לפרויקטים מוצלחים ומרשימים בתחום הזכוכית.

להתרשמות מעבודות זכוכית של שבירו בקרו באתר : https://www.shviro.co.il/