בית המשפט לענייני משפחה בחיפה קבע כי, אין קץ לחמדנותה של אישה כבת 65, שנודעה כידועה בציבור של גבר בן 95 וקיבל את בקשותיה של ב"כ של התובע, עו"ד שרין סולן, מומחית לדיני משפחה וירושה והוציא צו מניעה וסילוק ידיה של האישה מביתו של הגבר לא יאוחר מ-20 ימים ממתן החלטה

כלים
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן

"אין הרעב יודע שובע". הכל החל לפני שנים ספורות, כך נטען בכתב בקשה להוצאת צו מניעה וסילוקה של האישה מביתו של בן זוגה, שהגישה עו"ד שרין סולן בשמו של הגבר נגד בת זוג והידועה בציבור שלו.

ב"כ של הגבר, עו"ד שרין סולן, ציינה בכתב התביעה כי, "כאשר הגבר, בן 95 (!), איש עסקים לשעבר המצוי בפנסיה ובעלותו נכסים רבים, הלווה לבת זוגו, שהינה בת 65, כספים רבים ומרובים למימון הנאותיה וכן בני משפחתה שלה מנישואיה הקודמים ובעוד 'אין הרעב יודע שובע', בת הזוג, במקום להעריך את מאמציו והשקעתו של הגבר - החלה במסכת איומים והתעללות נפשית מאין כמותה, עת מנעה את כניסת ילדיו שלו לביתו, זרקה את חפציו האישיים, איימה כי תפיץ עליו דברי סרה בקיבוץ בהם התגוררו, לפיו הוא מנהל כביכול קשרים רומנטיים עם נשים, אשר יכולות להיות בנותיו ואף נכדותיו! ) וכהנה מעשים, שהינם בבחינת "נתן האצבע - ורצתה את כל היד".

האישה, טענה בבית המשפט כי היא אוהבת את בן זוגה וכי, ו"אין כל רלוונטיות לסכומי הכסף אותם השקיע בה".

"אך לצערה של האישה", אומרת ב"כ של הבעל, עו"ד שרין סולן, "דמעות התנין" לא הועילו וכמו כן, ניסיון התעלפות מדומה באולם בית המשפט, לא סייעו בידה וצו מניעה וסילוק ידה של האישה מביתו של הגבר - ניתן במעמד הדיון עצמו, לפיה יהא על האישה לפנות את הנכס לא יאוחר מ-20 ימים".