בתוכנית הרדיו של גבי גזית ב-103FM שוחחו השדרן גבי גזית ואילן גילאון על קנאביס ועל לגליזציה. גילאון הצהיר: "אני בעד לגליזציה של קנאביס, זה הרבה פחות מזיק מאלכוהול". גם השדרן גזית הפתיע: "עישנתי הרבה גראס בחיי".

בספיישל פורים של גבי גזית ב-103FM הצטרף לשידור ח"כ אילן גילאון (מרצ). במהלך השידור שוחחו השניים על המאבק למען לגליזציה וגילאון הצהיר כי הוא תומך נלהב בלגליזציה. גילאון אמר "אנחנו במרצ בעד לגליזציה של קנאביס".

גילאון הוסיף את עמדתו האישית ואמר:"אני בעד לגליזציה של קנאביס, מה שעכשיו בפקודת הסמים המסוכנים פעם היה תרופה. בניגוד לאלכוהול, שהוא הרבה יותר חמור, גראס הוא בסדר גמור".

אל ההצהרה הזו של גילאון הצטרף גבי גזית עם וידוי מעניין: "בתור אחר שעישן הרבה גראס ולקח הרבה לריאות וגם שתה הרבה אלכוהול אני חייב להגיד לך שזכרונתיי מהאלכוהול גרועים יותר. אז אם כבר לאסור משהו תאסרו אלכוהול ולא עשב תמים".

גילאון סיים את הדיאלוג ואמר: "למה שיאסרו אלכוהול? שכל אחד יעשה מה שטוב לו".

ביום שלישי, 29.3, תתארח חברת הכנסת ממרצ, תמר זנדברג, באירוע של חברת ונקו, עסק חברתי לקידום לגליזציה, ותדבר על המאבק הפוליטי ללגליזציה לצדם של ח"כ שרן השכל וח"כ לשעבר משה פייגלין. לעמוד האירוע לחצו כאן