"אונה ישראל" משיקה מוצר חדש בסדרת המוצרים הייחודית לנטרול ריחות: ONA Card – תרסיס מנטרל ריחות קומפקטי בגודל של כרטיס אשראי, נוח ופרקטי לנשיאה לכל מקום – למשרד, לטיול, לרכב ועוד. מוצרי ONA מכילים פורמולה ייחודית של שמנים אתריים אורגניים, לא רעילים ובטוחים לשימוש

כלים
ONA Card– תרסיס מנטרל ריחות קומפקטי בגודל של כרטיס אשראי. צילום – אונה ישראל
ONA Card– תרסיס מנטרל ריחות קומפקטי בגודל של כרטיס אשראי. צילום – אונה ישראל

נתקלת בריח רע? מישהו השאיר אחריו ריח של סיגריות באוטו או במשרד? חושש להיכנס לשירותים ציבוריים מפאת הריח? תמיד טוב שיהיה לך בתיק מנטרל ריחות!

חברת "אונה ישראל", המייצגת בישראל את המותג הקנדי ONA, תכשירים ייחודיים לנטרול ריחות, משיקה מוצר חדש – ONA Card, תרסיס בגודל קטן במיוחד, כמו של כרטיס אשראי, שאפשר לשאת בקלות בכיס או בתיק לכל מקום. התרסיס מוצע בנפח של 12 מ"ל, ומתאים לנטרול מפגעי ריח בחללים קטנים כמו באוטו, בבית, במשרד, בטיול, בשירותים ציבוריים ועוד. ריסוס של 4-3 לחיצות לאוויר מנטרל ריחות של עישון, אשפה, בעלי חיים או כל ריח אחר.

כמו כל מוצריONA , תרסיס ONA Card מכיל נוסחה ייחודית המורכבת מ-32 שמנים אתריים הפועלים לנטרול ריח. מולקולות השמנים האתריים נקשרות למולקולות הריח הרע, מנטרלות אותו ומעלימות אותו. זאת להבדיל מפעולתם של מבשמי האוויר ומפיצי הריח הפופולריים בשוק, "המתגברים" על הריח הרע ומסווים אותו אבל לא מעלימים אותו.

חשוב לציין שהחומרים בתכשירים אורגניים, לא רעילים, ובטוחים לשימוש בסביבת בני אדם, בעלי חיים וצמחים.

תרסיס ONA Card מוצע בניחוח עדין של תפוח. מוצרים נוספים בסדרת ONA: ספריי בבקבוק של 250 מ"ל, מנטרל ריח מוצק בקופסה של 170 גרם, וג'ל בקופסה של 1 ליטר. את התכשיר בג'ל אפשר לצקת לכלים דקורטיביים (צלחת או כוס) ולפזר בחללים שונים שיש בהם ריחות שרוצים להעלים (שירותים, מטבח, חדר ארונות ועוד). המוצרים מוצעים בכמה ניחוחות נעימים ועדינים.

מחירים: ספריי CARD ONA – 30-25 ₪ (12 מ"ל), ONA ספריי – 75 ₪ (250 מ"ל), קופסת ONA בלוק (מוצק) – 80 ₪ (170 גרם), קופסת ONA ג'ל – 180₪ (1 ליטר).

להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ. (כגון חנויות לחיות– פט מן, אינטר-פט, חנויות הידרופוניקה ועוד.