"תו האיכות והשירות" - איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין פרסומי חדש בטלוויזיה ובדיגיטל. היקף הכנסות שוק הרהיטים בישראל הסתכם בשנת 2015 בכ- 7.35 מיליארד שקלים (במונחי מכיר לצרכן, לא כולל מע"מ)- גידול של כ- 7 אחוז ביחס לשנת 2014

כלים
"תו האיכות והשירות" - איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין פרסומי חדש
"תו האיכות והשירות" - איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין פרסומי חדש

איגוד תעשיות הריהוט בישראל בהתאחדות התעשיינים יוצא בקמפיין חדש של "תו האיכות והשירות", שישודר במשך כחודש (7/6/16-2/7/16) בערוץ 10, אתר מאקו ואתר וואלה.

"תו האיכות והשירות" הושק לראשונה לפני כשנה. התו מוענק לחברות יצרניות ישראליות החברות באיגוד תעשיות הריהוט בישראל, המתחייבות במסגרת תקנון מיוחד לאיכות ולמצוינות במוצר ובשירות המוענקים לצרכן. זאת במטרה ליצור וודאות בקרב הצרכנים בבחירתם היכן לרכוש ריהוט ישראלי ולהעיד כי מאחורי המוצר עומד מפעל איכותי, המגובה בגוף ציבורי ובנוסף תחושת ביטחון בבואו לרכוש ריהוט.

אורי סגרה, יו"ר איגוד תעשיות הריהוט: "'תו האיכות והשירות' נועד להבטיח לצרכן הישראלי כי מוצרי הריהוט אותם הוא רוכש מחברות מקומיות, הנם רהיטים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר".

על מנת לקבל את התו, החברות עומדות במבחן של בודק חיצוני מידי שנה אשר בודק שהן עומדות בפרמטרים של שירות, מקצועיות, טיפול בתלונות וכמובן באיכות החומרים. יצרן רהיטים שקיבל את התו – מתחייב לכך שהמוצרים שלו עומדים בכל תנאי התקנון, ביניהם: אחריות של שנה על המוצר, מענה טלפוני ללקוח תוך 48 שעות או תוך 14 יום בכתב וטיפול בפניותיו, התחייבות העסק לתכנון המוצרים בהתאם לתקנים הנדרשים למוצרים ועוד.התו מבטיח גם פרטיות למידע האישי של הלקוח, כך שהצרכן לא יקבל דואר פרסומי אם לא אישר זאת בכתב. היצרן גם מתחייב לסמן את המוצרים, ולהקפיד על ייצור בישראל.

היקף הכנסות שוק הרהיטים בישראל הסתכם בשנת 2015 בכ- 7.35 מיליארד שקלים (במונחי מכיר לצרכן, לא כולל מע"מ)- גידול של כ- 7 אחוז ביחס לשנת 2014.

בין הסיבות המרכזיות לגידול- התעוררות שוק הבנייה בשנתיים האחרונות וכן העלייה במודעות לעיצוב, אזור וריהוט הבית, לצד הנגישות הגוברת למידע ואפשרות לביצוע רכישות באמצעות האינטרנט.

בחודש ינואר 2016, חל קיטון של כ- 44 אחוז בהשוואה לחודש ינואר 2015. זאת בהמשך לקיטון שחל בערך היצוא בשנת 2015 בהשוואה לשנה הקודמת, כ- 122.2 מיליוני דולרים בהשוואה ל- 130.3 מיליוני דולר. בחודש ינואר 2016, חל גידול של כ- 4 אחוז בערך היבוא של רהיטים וחלקיהם לישראל, ביחס לחודש המקביל אשתקד.