לא צריך לוותר על מלון טוב באולימפיאדה בגלל חשש מנגיף הזיקה או אירועים בטחוניים - אחד החששות של מזמיני חופשות הוא צורך בביטול שיחייב אותם בתשלום למלון. למרות הקרבה לאולימפיאדה, מלונות איכותיים בריו עדין מאפשרים הזמנות עם החזר כספי מלא במקרה של ביטול

כלים
מלון פאסאנו, ריו דה ז'נרו
מלון פאסאנו, ריו דה ז'נרו

חובבי ספורט שרוצים להנות משילוב של צפייה בתחרויות יחד עם חופשה חוששים להתחייב למלון בריו בשל אי הודאות שעלולה לגרום להם לבטל. כמו אפשרות להתפרצות של נגיף הזיקה, אירועים ביטחוניים ועוד. גם אזהרת שוטרי ריו שלא יוכלו להגן על תיירים המגיעים לאולימפיאדה לא תורמת להפגת החששות ואיש אינו רוצה לשלם עבור חופשה שלא יצא אליה.

באתר הוטלס קומביינד, המנהל מאגר של למעלה מ-800 אלף מקומות לינה ונופש ברחבי העולם, ריכזו רשימה של מלונות בריו דה ז'נרו המומלצים בדרוג גבוה ומאפשרים עדיין ביטול עסקה עם החזר כספי מלא. לדברי איל סגל מהוטלס קומביינד, בכל יום שחולף לקראת פתיחת המשחקים גוברת תפוסת המלונות ותיירים עלולים למצוא עצמם ללא חדר או יאלצו להתפשר על מלון לא טוב שיפגע בחווית החופשה ולכן אין לחכות לרגע האחרון.

וינדזור אטלנטיקה – המלון ממוקם סמוך לאצטדיון קופקבנה שיארח את משחקי הכדור עף של האולימפיאדה. המלון כולל חמאם טורקי והאורחים יוכלו להנות ממרכז ספא במקום הכולל מגוון טיפולי פנים וגוף.

מאמא רוסיה–מספק שרותי בייביסיטר עבור הורים שהילדים מקשים עליהם לצפות במשחקים האולימפיים. המלון מגדיר עצמו כידידותי לקהילה הגאה ומאפשר לאורחים גישה לכיבוס בגדיהם בשירות עצמי כך שלא תחזרו הביתה עם שקיות מלאות בבגדים מלוכלכים.

פאסאנו – המלון פתוח לחיות מחמד, מספק לאורחיו שרות לימוזינות ובעל נגישות מלאה לנכים. במלון פועל מועדון לילה המארח גם מבקרים מבחוץ. קבלת חדרים נעשית בשעה מאוחרת יחסית החל משעה 15:00.

הוסטל ריו באבילוניה – מדרגים שהתארחו בו ממשיכים לתת ציון מושלם של 10 בפה אחד על רמת הניקיון, מיקום, ארוחות, שרות ועוד. הבר באכסניה מספק הזדמנות מצוינת לבלות את הערב עם תיירים מכל העולם.

מלונות והוסטלים מומלצים נוספים בריו שזכו לדרוג מבקרים של 9 נקודות ומעלה אפשר למצוא באתר הוטלס קומביינד