סימולציה - תערוכת יחיד חדשה של האמנית נירית אהרוני. התערוכה עוסקת בצד הנסתר של הנשיות וברבדים הנחבאים המבקשים להתגלות. העבודות המוצגות בתערוכה נוגעות בניגודיות ובמסתורין שהן חלק מהנשיות, והן משקפות חיבור בין עוצמה לחולשה הטמונות בכל אישה

כלים
יצירה מתוך סימולציה - תערוכת יחיד חדשה של האמנית נירית אהרוני
יצירה מתוך סימולציה - תערוכת יחיד חדשה של האמנית נירית אהרוני

'סימולציה' היא תערוכת יחיד חדשה של האמנית הרב-תחומית, נירית אהרוני, העוסקת בנשיות וברבדים הנסתרים בכל אישה המבקשים להתגלות. התערוכה תוצג בגלריית נמל יפו ותפתח ב-11.8. נעילת התערוכה ב-27.8. הכניסה חופשית. אוצרת: לימור להב מרגוליס.

העבודות המוצגות בתערוכה נוגעות בניגודיות ובמסתורין שהן חלק מהנשיות. דרך נקודת המבט האישית של האמנית על עצמה, כאדם וכאישה, נחשפת תמונת מצב חברתית-תרבותית עכשווית של נשיות וזהות נשית. תמונתמצב זאת עוסקת בדימוי הנשי בטווח שבין עוצמה לחולשה, הקיימות אצל כל אישה.

עבודותיה של נירית אהרוני משקפות ייצוגים שונים של נשים ובהם: 'האישה מרובת התפקידים' המשלבת בין אימהות,, זוגיות, השכלה, קריירה ומימוש אישי; 'האישה הכלואה' הנמצאת תחת רעלה בתוך כלוב זהב או באזיקים אישיים; 'האישה הקלאסית' – החל מחווה ועד וונוס; 'האישה בעלת הזהות הכפולה' שהיא נוקשה בעבודה ורכה בבית, נחשקת כלפי חוץ ופצועה מבפנים; 'אישה במאבק' – מהתמודדות עם השמנה ועד התשוקה להיות שייכת; 'האישה הבשלה' אשר מצאה את דרכה ועוד.

מוצגות נשים עוצמתיות ומלאות הבעה, כמו גם נשים מהורהרות, חלקן מכונסות בעצמן, חלקן מישירות מבט, תוך ניסיון לפענח את סודן, את מה שמסתתר מאחורי המראה דרך תווי הפנים ושפת הגוף שלהן.

נירית אהרוני היא אמנית רב תחומית שעבודותיה הוצגו בתערוכות רבות לאורך השנים. העיסוק שלה בנשים ובנשיות החל בעקבות סרטה הדוקומנטרי "בת זונה" שזכה בפרס הבימוי בפסטיבל הסרטים הבינ"ל בירושלים לשנת 2015. הסרט גם זכה בפרס מצטיין בפסטיבל נשים בפריז והוא עתיד להשתתף בפסטיבלים נוספים בעולם.

סימולציה -תערוכה חדשה של האמנית נירית אהרוניגלריית נמל יפו, רח' רציף העלייה השנייה 20, נמל יפו אוצרת: לימור להב מרגוליס. פתיחה: 11.8; נעילה: 27.8.ימי פעילות: חמישי-שבת

חמישי: 11:00-18:00

שישי: 11:00-15:00

שבת: 11:00-19:00

הכניסה חופשית