באירוע חגיגי במיוחד, עמוס בכוכבי ריאליטי, אוכל משובח מבית היוצר של הקונדיטור מיקי שמו ומוסיקה איכותית של DJ אדיב, רשת האופנה רנואר השיקה את חנות הקונספט הראשונה שלה בצפון. באירוע נראו הבעלים של רנואר יוסי ברוש ואלי ברקוביץ, מנכ"ל החברה סרג' דרעי, יוסי לאטי מבעלי רשת רנואר בצפון ורעייתו ליאת ואפרת עזר מוסלי ממחלקת השיווק. עוד הגיעו להשקה אושיות קרייתיות וחיפאיות רבות, עיתונאים ובלוגרים

כלים
יהודה לוי ומעריצים  בחנות הקונספט החדשה של רשת רנואר בביג קריות. צילום- בועז אוחנה
יהודה לוי ומעריצים בחנות הקונספט החדשה של רשת רנואר בביג קריות. צילום- בועז אוחנה

חנות הקונספט הראשונה של רנואר, משתרעת על פני שטח של כ- 600 מ"ר ונמצאת בביג קריות וכוללת: מחלקות בגדי נשים וגברים, אקססוריז וכן מחלקת נעליים לגברים ונשים, ומציעה מגוון רחב ביותר מהקולקציות של המותג רנואר הכוללת פריטים מהקולקציה החדשה של רנואר.

החנות מעוצבת בקפידה ובצורה מזמינה. העיצוב שתוכנן על ידי סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים בילגוראי פוזנר המתמחה בעיצוב פנים קמעונאי, הינו בעיקרו נקי בצבע לבן ש"נשבר", על ידי מסכי לד שמוצבים מעל הקופות ומציגים קטעים מתצוגת האופנה המהממת של אביב קיץ 2016. כמו כן לוגו צבעוני – SHOES, מעטר את ארון הנעליים הגדול שהוצב במחלקת הנעליים ושטיחים בסגנון וינטאג' שמונחים ברחבי החנות.

באירוע נערך טקס קביעת מזוזה, כאשר את המזוזה קבע אברהם לאטי, אביו של יוסי לאטי והרב שמעון טנג'י. הגיעו לגזור את הסרט, משתתפי האח הגדול, בני הזוג קסניה טרנטול ועומרי בן נתן ויוצאת בית האח הגדול, עומר קינן, כוכבי המרוץ למיליון הכדורגלנים אביב וציון, בני הדודים יעל ויוסיאל וה"רייקולס" ריי מאור מאמזונס. וגם.... לירן "חולצה אפורה" לא פספס את ההשקה.

עוד היו: המשנה לראש עיריית קרית ביאליק, יוסי דואק, אלון ואודליה חרזי, נטלי וששון דדוש, מנכ"ל ביצוע בחברת לאטי יזמות בע"מ, מוטי שבבו, מנהל פרויקטים בטופולסקי, יגאל בן אבו, ניר פלורנטין עיתונאים ואישי ציבור רבים נוספים. במהלך יום ההשקה שידרו רדיו חיפה ו-99.5 חם מהחגיגות ובנוסף, הקהל הרחב זכה לרכישה בחנות ללא מע"מ.

רנואר מחזיקה כיום בכ-150 חנויות ומעסיקה כ-1,500 עובדים ונחשבת כיום למותג האופנה החשוב ביותר בשוק הישראלי. מותג המביא לצרכן הישראלי את הדבר הנכון בזמן הנכון.