ראש העיר אמר את הדברים באירוע השקה פריסייל נוצץ בפרויקט הגדול של הקריות "פארק הרקפות" בגבעת הרקפות בקרית ביאליק הכולל כ-200 יח"ד, שקיימה חברת "לאטי יזמות ובנייה" שבבעלות חברת האופנה הארצית המובילה "רנואר" וכן היזם ואיש העסקים יוסי לאטי. האירוע, התקיים בהשתתפותם של למעלה מ- 1,000 איש ובמעמד, כאמור ראש העיר אלי דוקרסקי, סגן ומ"מ ראש העיר יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בקריות יוסי אזריאל, אישי ציבור ומעצבי דעת קהל, כאשר בימי המכירות הראשונים, כבר נחטפו כ-68 יח"ד. בלט באירוע השחקן והדוגמן יהודה לוי והונחה ע"י הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה ירדן הראל

כלים

שכונה נוצצת. מיטב האח"מים, הסלבריטאים ואנשי התקשורת המקומית, הגיעו השבוע האחרון לאירוע ההשקה של הפרויקט הגדול של הקריות "פארק הרקפות" בגבעת הרקפות בקרית ביאליק שמקימה חברת לאטי יזמות ובנייה, כאשר כאמור באירוע ההשקה ובימי מכירות שבהם התנהלה המכירה המוקדמת, נמכרו כ-68 יח"ד בהיקף כספי כולל הנאמד בכ-142 מיליון ₪.

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי, אמר, "אני שמח לראות שהפרויקט זוכה להצלחה גדולה. אני מברך את היזם יוסי לאטי והשותפים ואני מאחל לרוכשים שייהנו בשכונה המדהימה הזאת המצויה בתנופת פיתוח אדירה. גבעת הרקפות היא ביצת זהב! "

מנהל השיווק של חברת לאטי יזמות אהוד מויאל, ציין בדבריו באירוע ההשקה, כי, "פרויקט היוקרה "פארק הרקפות", של לאטי יזמות כולל 200 יח"ד בשלושה מתחמים שתוכננו ע"י אדריכלים מובילים, מגדיר מחדש את סטנדרט הבנייה והעיצוב של הקריות ומאופיין במרחבים גדולים ומלוטשים".

אהוד מויאל אמר עוד, "כל אחד מהמתחמים הינו מתחם סגור ומאובטח ויכלול חניון תת קרקעי חדר כושר מאובזר מועדון דיירים ולובי ראשי עם עמדת שומר. במרכז כל מתחם 3-4 אטריום - רחבה פנימית משותפת ובטוחה, לרווחת הדיירים. בכל אחד מהמתחמים גישה ישירה ובטוחה לפארקים הצמודים.

אחד משלושת האדריכלים האחראים על תכנון המתחמים בפרויקט, פרופ' גבי שוורץ, אדריכל עתיר הפרסים, הציג את החזון של הפרויקט, כאשר מנכ"ל הביצוע של חברת לאטי יזמות מוטי שבבו, אמר, "גם בפרויקט פארק הרקפות, חברת לאטי ממשיכה עם החזון של שימוש בחומרי גלם האיכותיים ביותר ועבודה עם הספקים היוקרתיים והמובילים ביותר. מפרט הדירות כיאה לחברת לאטי ושהינו "סופר פרימיום". מוטי שבבו הודה על שיתוף הפעולה הפורה עם מהנדס העירייה נועם מסד וכן למהנדס הועדה המקומית לתכנון ובנייה בקריות, משה יבין.

היזם יוסי לאטי שנקרא לבמה על ידי ראש העיר אלי דוקורסקי, זכה לחיבוק אדיר על הקמת שלושה מתחמים מרהיבים והודה לראש העיר על העזרה והתמיכה הרבה שהוא העניק ומעניק לפרויקט יחד עם יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריות יוסי אזריאל וברך את רוכשי הדירות.

אירוע ההשקה פריסייל הנוצץ של פארק הרקפות בשכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק, הופק ע"י חברת ההפקות קונספטים, כאשר הבאים נהנו מקייטרינג של "גרג אירועים", להקת נגנים על הבמה, DJ אדיב ומהשקת וחשיפת סרטון הפרויקט על מסך לד ענק. הנחתה כאמור, הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה, ירדן הראל.

בין הרבים שאירח יוסי לאטי בלטו: בכירי חברת "רנואר", שותפיו - אלי ברקוביץ', יוסי ברוש וסרג' דרעי מבעלי "רנואר", הסופרסטאר יהודה לוי, המשנה לראש עיריית קרית ביאליק, יוסי דואק, מנכ"ל העירייה עזרא חכם, סמנכ"ל העירייה ליאור טרגן, מהנדס העיר נועם מסד מנכ"ל קניון "שערי הצפון" דודו שגיא, אלון חרזי ורעייתו אודליה, ליאור משעלי, מבעלי מסעדת "רפאלו", יהודה ונתי מרהיטי זולה, דני דהן מדהן עיצובים, סמנכ"ל חברת לאטי יזמות בע"מ, עופר בן הרוש, סמנכ"ל ביצוע בחברת לאטי יזמות בע"מ, דני לדנמן, עיתונאים ורבים נוספים.

רקע:

הפרויקט הגדול של הקריות "פארק הרקפות" בגבעת הרקפות בקרית ביאליק, יציע:

· דירות 3,4.5,6 חדרים וכן דירות גן עם גינה גדולה ודירות פנטהאוז במפלס אחד עם מרפסת גדולה במיוחד וכן דירת פנטהאוז "לופט" ייחודית עם מרפסת רחבה.

· גודל הדירות, מכ-75 מ"ר לדירת 3 חדרים, ועד כ- 170 מ"ר. לדירת פנטהאוז 6 חדרים, לופט יוקרתי במפלס אחד

· לכל דירה מרפסות ענק כסטנדרט, סוויטות הורים מפנקות ונוף מדהים וירוק.

· כל הדירות ייהנו מ-2 חניות תת קרקעיות, מחסן פרטי וכן ממרפסות שמש רחבות במיוחד.

· לובי ראשי דו-קומתי אקסקלוסיבי שעוצב ע"י מעצבי פנים מהמובילים בישראל הכולל חדר כושר, מועדון דיירים ולובי כניסה עם עמדה.

· פארק ענק וירוק עם מגוון פינות ישיבה גני שעשועים ומסלולי טיול וריצה.

· לפרויקט גישה לצירים מרכזיים, מרכזי קניות ובסביבתו בתי ספר, גנים,

קופת חולים ועוד.

· מחירי הדירות, החל מכ-1,250,000 ₪ ועד לכ- 3,8000,000 ₪. פנטהאוז לופט V.I.P יחיד בקומה

הקונספט של הפרויקט, כולל שלושה אדריכלים מהמעלה הראשונה בשלושה מתחמים בעלי צביון אחר, כאשר תכנון של כל פרויקט, יתבצע ע"י אדריכל על מנת ליצור שלושה מתחמים כ-7 דונם, כ-5 דונם וכ-4 דונם במיקום הטוב ביותר בגבעת הרקפות בקרית ביאליק מול נוף פתוח. במרכז המתחמים יוקם פארק גדול של כ-10 דונם לרווחת הדיירים."

מיקום השכונה מנצח! השכונה נמצאת במרחק הליכה מהקריון ויחד עם זאת כמעין שכונה סגורה, אשר מתגוררת בה אוכלוסייה מצוינת וחדשנית, זה לצד שכונה עם פארקים רבים ירוקים, גני שעשועים, בית ספר ייחודי, גני ילדים, נגישות רבה לכל הקריות וכן נגישות מיידית לכביש עוקף קריות. איכות החיים בשכונה זו מהגבוהים שישנם בשכונות בקריות בפרט ובצפון בכלל."

מפרט הדירות כיאה לחברת לאטי ושהינו "סופר פרימיום", כולל מערכת חשמל חכם, מנעול ביומטרי, אריחי 80/80 מפורצלן משובח, מערכת מיזוג מרכזית, אסלות סמויות תוצרת GROHE ומפתחי חלונות עצומים ומרפסות רחבות וגדולות בכל דירה ודירה. ההיקף הכספי המשוער של המכירות נאמד בכ-400 מיליון ₪.

מועד אכלוס הפרויקט, צפוי להתבצע עפ"י התכנון תוך 24 חודשים מיום תחילת עבודות הבנייה, כאשר כבר בקרוב מאוד יחלו העבודות בשטח.

חברת לאטי יזמות, ממשיכה במקביל, בהקמתם של פרויקטים יוקרתיים למגורים בקרית אתא, בקרית מוצקין ו"פיבקו מול הים" בחיפה ובקרוב, גם בקרית ביאליק וכרמיאל:

לאטי יזמות בע"מ הינה חברה קבלנית רשומה ברישיון משרד הקבלנים ופועלת כ- 15 שנים, והקימה עד עתה, פרויקטים רבים ומוצלחים ובסטנדרטים גבוהים ובאיכות בלתי מתפשרת. החברה אף עוסקת גם בביצוע עבודות גמר ומבצעת פרויקטים רבים לחברות מובילות בכל אזורי הארץ.