מתחם היופי בליסימה הממוקם בלב תל אביב מזמין אתכם בט'ו באב, ליהנות מהמרצה של מחזור הדם, עיסוי שוודי ורפלקסולוגי, שנוגע בכל המרידיאנים החשובים ופילינג פנים איכותי. הזדמנות מפנקת לחגוג את חג האוהבים ברוגע ופינוקים. בתוספת זוג קאוות תוססות. עד סוף אוגוסט

כלים
טפול רפלקסולוגיה
טפול רפלקסולוגיה

מתחם 'בליסימה' התל אביבי מזמין אתכם להתפנק בט'ו באב, חג האוהבים הישראלי.

חבילה לו - חבילת פינוקים מיוחדת של עיסוי שוודי ורפלקסולוגיה במחיר 150 ₪ (50 דקות), חבילה לה - חבילת עיסוי שוודי ורפלקסולוגי (50 דקות) וטיפול פילינג לניקוי הפנים (15 דקות) במחיר 180 ₪ בלבד. המבצע כולל גם זוג כוסות קאווה איכותיות וילווה אותנו מחג האוהבים ועד סוף אוגוסט 2016.

כל הטיפולים במתחם בליסימה מוענקים על ידי מטפלים מקצועיים, ממיטב המומחים בארץ, אשר נבחרו בקפידה על מנת לשרת את הלקוחות נאמנה ולהעניק את השירות הטוב ביותר.

רפלקסולוגיה - על שיטת הטיפול העתיקה בכפות הרגליים: לפי תורת הרפלקסולוגיה כל איברי הגוף משתקפים בכפות הרגליים ועל כן באמצעותן ניתן לאבחן את המצב הפיזי והמנטלי של המטופל ובהתאם לטפל בו.

רפלקסולוגיה היא כלי טיפולי שתפקידו לשפר את זרימת הדם ופתיחת המרידיאנים, כך שהתוצאה היא רגיעה, שחרור והקלה ממתחים ומכאבים שונים. הרפלקסולוגיה מטפלות בתופעות ובעיות פיזיות ונפשיות בשימוש טכניקת מגע, עיסוי ולחיצות בכף הרגל.

טכניקת המגע גורמת לשיפור יכולת הריפוי העצמי של הגוף ופתיחתו מחסימות פיזיות ומנטליות. טיפול רפלקסולוגי נמצא יעיל בבעיות פיזיות כמו עצירות, עייפות, כאבי ראש, כאבי שרירים, חיזוק מערכתחיסון חלשה וכן בעיות מנטליות כמו חרדות, מתחים, לחצים