רוברטה וינצ'י חוגגת לילה לבן - במסגרת אירועי "טוב ברחוב" בכרכור: תפריט מיוחד של פיצות לבנות במסעדה, מנות רחוב מוזלות בדוכן הרחוב ו"בירה ונשירה" בחצר

כלים
פיצה לבנה תפוח אדמה מדורה
פיצה לבנה תפוח אדמה מדורה

רוברטה וינצ'י מצטרפת לחגיגת התרבות של כרכור במסגרת פסטיבל "טוב ברחוב". בערב חמישי ה-25/8 , לצד מופעים והצגות לילה בחוצות כרכור, תפתח רוברטה את ה- Beer Garden בחצר המסעדה ותארח בה את הגלוגרים לערב "בירה ונשירה" (החל מ-21:00); לצד שירה בציבור של שירי ארץ ישראל מכל הזמנים, יימזגו כמים בירות טובורג, ווינשטפן, ובירת הלאגר הצ'גית ברנרד.

מחוץ למסעדה על רחוב אחוזה המרכזי ימוקם דוכן של אוכל רחוב ממטבחה המפנק של הרוברטה, שיציע בירות ופסטה במחירים מוזלים.

החל מט"ו באב ובמשך שבוע עד הלילה הלבן, תציע המסעדה 20% הנחה על יינות לבנים ורוזה ישראליים מהתפריט וספיישלים של פיצות לבנות :

לבנה וירוקים תערובת גבינות, זוקיני, סלט עלים רענן,פרמזן 54 ₪ תפוח אדמה מדורה פקורינו וביצת עין 58 ₪

פטריות וגבינות שמן כמהין ופרמזן 62 ₪

סלמון מעושן וגבינות תרד ופרוסות לימון 62 ₪

תאנים וריקוטה אגוזי מלך מסוכרים 48 ₪

טלאג'יו ופורטובלו 66 ₪

רוברטה וינצ'י, בניצוחו של השף אבי לוי, נותנת מענה ראשון באזור פרדס חנה – כרכור לקולינריה איכותית מארץ המגף. הבישול בטאבון שבמרכז המסעדה נותן את הטון במנות המוגשות, יחד עם עיצוב מעודכן, תפריט יין מושקע, אוכל טוב במחירים הוגנים ומבחר מנות שף מהטאבון: פיצות, פסטות אפויות ודגים שלמים בטאבון, לצד מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים מהקונדיטוריה של המסעדה.

רוברטה וינצ'י ממוקמת בבית אבן מרווח באווירה מזמינה, ובה כ-80 מקומות ישיבה, מרפסת טובלת בירוק, חצר רחבה ומוצלת עם בריזה מרעננת בין עצי הפקאן, וקומת גג שמשקיפה לאופק הפתוח של אזור פרדס חנה-כרכור. עיצובה הנינוח ומלא האור מבטיח בילוי אינטימי ונעים, בפנים או בחוץ, גם בשיאו של הקיץ.

כתבו על רוברטה: "המסעדה האיטלקית החדשה והמדוברת של פרדס חנה שמגישה מנות איטלקיות יצירתיות ופיצות שלא מותירות אף סועד אדיש" (YNET) "את הפיצות והפסטות הטעימות של רוברטה וינצ'י כבר הספקנו לחבב עם כוס בירה צוננת ויין לבן, כמפלט לערבים נעימים של ימים חמים. הפעם הצטרפנו לבראנץ' של שישי במסעדה האיטלקית, ונהנינו" (לאישה)