חברת "כספיט" מדווחת על עלייה של 30% בהצבת מסופים מתקדמים ניידים בחנויות שוקולד, יין, מתנות ופרחים

מסוף אשראי נייד
מסוף אשראי נייד

קלישאת המתנות לחג האהבה מוכיחה עצמה גם השנה והביקוש הגבוה מהרגיל יחמם את ליבן של הרבה מנשות ישראל. חברת "כספיט", המובילה בפתרונות התשלום באשראי בישראל, מדווחת על עלייה של 30% בהצבת מסופים מתקדמים ניידים בבתי העסק בארץ, לקראת הקניות לט"ו באב. הדרישה המשמעותית ביותר למסופים הינה בבתי עסק המוכרים יין, שוקולד, מתנות ופרחים - כיאה לחג האהבה. "כספיט" אף התקינה כפתור מיוחד במכשירי הסליקה כדי להפיק מידית חשבוניות מס/קבלה במטרה להקל על תהליך הרכישה ולהפכו לזריז ויעיל יותר.

לדברי שוקי מדז׳ר, סמנכ"ל "כספיט": "הצורך במסופים ניידים צובר תאוצה נוספת לאור העובדה כי בתחילת השנה הקרובה תצא לדרך מהפיכה טכנולוגית בתשלומי האשראי, במסגרתה מחזיקי כרטיסי אשראי יצטרכו לאשר את העסקאות ע״י הקשת קוד סודי. מסופים ניידים הינם בעלי יתרון לקראת ינואר 2017 ולמעשה הופכים את רמת האבטחה לגבוהה יותר מכל מה שהכרנו בעבר".

ב"כספיט" מפתחים תכונות נוספות, אשר יניבו ערך מוסף לעסקים הקטנים והבינוניים, באמצעות שימוש במסופים מאובטחים להם יכולות תשלום מגוונות. בין היתר השיקה החברה אפשרות תשלום בשיטת ה-NFCהחדשנית בשיתוף עם לאומי קארד, בה יוכלו הקונים לבצע תשלום ישירות מהטלפון הנייד שלהם, וכן מפתחים תכניות נאמנות לקוחות לעסקים קטנים.