עורך דין אברהם הללי יקיר העיר חיפה, השיק בטקס חגיגי את ספר הביכורים "חכמה ודעת" שבו מאוגדות חלק מיצירותיו

כלים
עו"ד אברהם הללי (במרכז) מקבל את העותק הראשון של ספרו מנכדו אבי הללי (מימין) ומנכ"ל עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג
עו"ד אברהם הללי (במרכז) מקבל את העותק הראשון של ספרו מנכדו אבי הללי (מימין) ומנכ"ל עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג

עשרות אורחים, השתתפו באירוע השקת ספר הביכורים של עו"ד אברהם הללי שנערך השבוע על גג ביתם של חגי וחלי דיזיצר.

עו"ד הללי שיקבל את אות יקיר חיפה בעוד שבוע ימים בטקס חגיגי, השיק ספר ביכורים, אותו ערך נכדו אבי הללי יחד עם בנו יונתן הללי. הספר מאגד בתוכו 52 מקאמות מבין אלפי המקאמות שכתב לאורך העשורים האחרונים.

בספר כמה עשרות ציורים מתוך מאות הציורים שצייר מאז היה נער ועד לאחרונה.

באירוע המרשים נכחו מלבד בני משפחה, גם אורחים רבים וחבריו לעבודה. בין המברכים היו ג'ימי קיסר, אברהם מזור, ניצה מזור, הרב שמואל, בתו חלי דיזיצר ושמעון סבג מנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר", שאמר בין היתר: "אברהם הוא איש של נתינה. כל חייו הוא דוגמא ומופת לזולת. ההכרות שלי איתו היא רבת שנים וכל פעם מחדש אני מתפעל מאישיותו. ראיתי את הספר והייתי מעורב בהפקתו והיצירות שלו הן בכתובים והן בציוריו מרשימים ומעוררי התפעלות. לא הופתעתי מכישרונו והספר הזה היה צריך לצאת מזמן לאור, אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם לא".

בשיאו של הערב, הוענק העותק הראשון של הספר לעו"ד הללי. מי שהעניקו לו את הספר ממוסגר היו נכדו אבי הללי ושמעון סבג. "היה לי כבוד גדול לעבוד על הספר עם סבא שלי, זו היתה חוויה מרשימה ונהניתי מכל רגע", אמר הללי ג'וניור.

כל אחד מהאורחים קיבל ספר בהקדשה אישית של המחבר עו"ד אברהם הללי. הספר "חכמה ודעת" עורר תגובות נלהבות הוא יופץ בקרוב במוסדות חינוך, יוענק לעשרות בתי כנסת בעיר וימסר כתרומה ללא מעט עמותות ביניהם עמותת "יד עזר לחבר".