יבואנית מוצרי המזון מהמובילות בישראל חתמה על שיתוף פעולה עם השף הידוע, כוכב תכניות הבישול, מבעליה של רשת פיורי והשף של קייטרינג "מזל טלה"

כלים
השף אבי ביטון
השף אבי ביטון

"שתוף פעולה פורץ דרך שבמרכזו שף ישראלי שיבקר במפעלים בעולם ויוביל שם פיתוח מוצרים לשוק הישראלי. השף ביטון מתעניין וקשוב לטרנדים הבין לאומיים, מבקר תכופות בשווקים בעולם, ונהנה לחוות את הסצנה הקולינרית העולמית", הסבירה רעות וקנין, מנהלת השיווק והפיתוח העסקי של וילי-פוד

וילי-פוד, יבואנית מוצרי המזון מהגדולות בישראל, מינתה את השף אבי ביטון ליועץ קולינרי מיוחד לחברה ולמותג החמאה הדני LURPAK. ביטון יסייע לחברה לבסס את מוצרי בשוק המזון הישראלי ויעביר לצרכנים את חוויית הבישול המשודרגת . בהמשך, השף ביטון צפוי לסייר במפעלי מזון מובילים בעולם, יחד עם אנשי וילי-פוד, לאתר מוצרים מובחרים ולייעץ בהתאמתם לחיך הישראלי.

לצד שימור ופיתוח שוטף של קטגוריות הליבה, וילי-פוד מתאימה עצמה לטעמים והמגמות המשתנות של הצרכנים ומרחיבה את מגוון מוצרים מידי שנה. שיתוף הפעולה של חברת וילי פוד יחד עם השף אבי ביטון משרת נאמנה את המטרות של וילי-פוד ומותג החמאה הדני המוביל LURPAK בהנגשת מגוון המוצרים מרחבי העולם לכל מזווה ומקרר בכל בית בישראל. השף ביטון מדבר לכולם ובגובה העיניים, חוצה גילאים, עדות וסגנונות. בפשטות, במיומנות ובמומחיות שלו הוא מגיש לצרכן הישראלי את סל המוצרים הרחב של וילי-פוד מהעולם. השף ביטון ישלב את מוצרי החברה במתכונים אהובים מבית אימא, במאכלים שילדים אוהבים, במאכלי חג, במתכוני בריאות ובמנות חדשניות ומתקדמות.

"הבחירה בשף ביטון הרגישה נכונה, מעניינת ורלוונטית כבר בשלבים הראשונים", סיפרה רעות וקנין, מנהלת השיווק והפיתוח העסקי של וילי-פוד. "אבי מעריך מאוד מוצרים בין לאומיים, מכיר מותגים רבים ושילב בעצמו את מוצרי וילי-פוד במתכונים שלו כדרך קבע. הוא מתעניין וקשוב לטרנדים הבין לאומיים, מבקר תכופות בשווקים בעולם, ונהנה לחוות את הסצנה הקולינרית העולמית. יחד איתו אנחנו מחזקים ומיישמים שיפור מתמיד של מגוון המוצרים הקיים וכבר בימים אלה שוקדים על פרויקט משולב ופורץ דרך של אבי עם חברות מזון מהגדולות בעולם, בפיתוח סדרות מוצרים שתתאים לצרכן הישראלי".