מותג מוצרי הספיגה למבוגרים Prevail מציג תחתוני ספיגה מתקדמים – דקים במיוחד ומכילים סקוצ'ים להתאמה אישית וללבישה נוחה ומהירה

כלים
תחתוני ספיגה מתקדמים – דקים במיוחד ומכילים סקוצ'ים להתאמה אישית וללבישה נוחה ומהירה
תחתוני ספיגה מתקדמים – דקים במיוחד ומכילים סקוצ'ים להתאמה אישית וללבישה נוחה ומהירה

אנשים רבים בארץ ובעולם סובלים מתופעה של בריחת שתן או אי שליטה בסוגרים ברמות שונות. הסיבות לכך רבות, והן מאפיינות נשים וגברים. כיום אפשר להתמודד עם הבעיה ללא חשש למבוכה, ולחיות חיים איכותיים ונוחים, הודות לטכנולוגיות המתקדמות הקיימות כיום בקטגוריית מוצרי הספיגה.

מותג מוצרי הספיגה למבוגריםPrevail מארה"ב, המשווק בישראל על ידי חברת "ליברטי", מציג מוצר חדשני בקטגוריית תחתוני הספיגה: Adjustable Underwear – תחתוני ספיגה "מתכווננים". מדובר בתחתוני ספיגה דקים במיוחד ודיסקרטיים, משולבים בסקוצ'ים משני הצדדים, המאפשרים להדק את התחתונים ולהתאימם למידות הגוף לנוחות מרבית ולמניעת נזילות. בנוסף, בעת הצורך הם מאפשרים לבישה והסרה קלה ונוחה של התחתונים, ללא צורך לפשוט בגדים (כמו מכנסיים או גרביונים).

בנוסף לכך, לתחתוני הספיגה כל היתרונות של מוצרי הספיגה האיכותיים של Prevail, (מתוצרת חברת First Quality האמריקנית):

כושר ספיגה גבוה במיוחד. בתחתונים המתכווננים ספיגת סופר: 1500 מ"ל. ספיגה מהירה הודות לפטנט ייחודי שהופך את הנוזל לג'ל במהירות גבוהה, "נועל" את הנוזל ומרחיקו מהגוף. התחתונים הם היפואלרגניים, ובנוסף בעלי שכבה עליונה מיוחדת המכילה אלוורה, ויטמין E וקמומיל – המרגיעים את העור ומונעים גירויים. מניעת ריחות – חומר הספיגה הייחודי, בנוסף ליעילותו בהפיכת הנוזל לג'ל, הוא גם מפחית את רמת החומציות של השתן, וכך מונע פגיעה בעור ומנטרל ריחות. מגע רך ונעים של התחתונים על הגוף, מעניק הרגשה של תחתון מבד אמיתי.

התחתונים מוצעים במידות M-S, L ו- XL.

קטגוריית תחתוני הספיגה שלPrevail כוללת מגוון דגמים, בהם תחתונים דקים במיוחד בעלי כושר ספיגה של 1000 מ"ל המוצעים ב-5 מידות (החל ממשקלים קטנים במיוחד (כ-40 ק"ג) ועד למשקלים של 120 ק"ג); תחתוני ספיגה דקים ומתכווננים (משולבים בסקוצ'ים) בעלי כושר ספיגה של 1500 מ"ל, המוצעים ב-3 מידות; ותחתוני ספיגה בעלי כושר ספיגה גבוה של 2000 מ"ל, המוצעים גם הם ב-3 מידות. כל התחתונים מתאימים לגברים ולנשים.

מחיר תחתונים "מתכווננים" Adjustable Underwear : 79 ₪ (למארז של 16 יחידות).