אנו אוהבים להציג שירותים מסוגים שונים כאלה שיכולים לחסוך לכם זמן וכסף, ואם השירות ניתן בחינם, אז זו עוד סיבה לחגיגה. השירות שלפניכם פונה לכל מי שעובר דירה וזקוק לשירותי הובלות, אחסנת תכולה או אריזה. במרכזו של השירות, עומד הרעיון לקשר בין מובילים לבין לקוחות שזקוקים לשירותי הובלות.

איתור חברת הובלות דירה
איתור חברת הובלות דירה

חבר אמר לי פעם שאחת התקופות הקשות שחווה לאחרונה היתה המעבר לדירתו החדשה. זה לא שהדירה לא בסדר חלילה - זה התהליך המתיש שמתחיל באיתור חברת הובלות וממשיך בשלל משימות שיודעים איך מתחילים ולא תמיד יודעים מתי מסיימים.

ASK5 – קבלו 5 הצעות מחיר מחברות הובלה באזורכם

כל מי שעבר דירה יודע – המשימות שעומדות לפניכם, לא שייכות לסוג שרובנו אוהבים לבצע. אריזת הדירה למעבר, איסוף קרטונים ועדכון כתובת המגורים הם רק קצה הקרחון, ועדיין לא הגענו לבחירת חברת הובלות. האתר ASK5 המתמחה בהובלות דירה, בא לשנות את המצב. במקום להתחיל ולהתרוצץ בחיפוש אחר חברת הובלות, תוכלו להזין באתר את פרטי ההובלה – לרבות תאריך, סוג ומיקום, ולאחר מכן תקבלו עד 5 הצעות מחיר מחברות הובלה באזור מגוריכם, הודות למערכת שיודעת למסור את פרטי ההובלה לחברות שמנויות לשירותי האתר וחשוב לא פחות – פעילות באזור מגוריכם, כל זה מבלי לזוז מהכיסא. מעבר להשוואת המחירים תוכלו לקרוא חוות דעת של לקוחות אמיתיים על כל אחד מהמובילים שנתן לכם הצעת מחיר כך שתדעו שבחרתם בשירות שמתאים לכם. מיותר לציין שגם אתם תוכלו לדרג את השירות שקבלתם – דבר שמגביר את המוטיבציה לספק שירות הוגן מצד חברת ההובלות שתשרת אתכם.הזמנת חברת הובלות דירה

אם אתם שייכים לסוג האנשים שמעדיפים להתקשר בעצמם אל בעלי המקצוע, באפשרותכם לבחון את כרטיסי העסק של כל אחד מהמובילים, לצפות בתמונות, לקרוא ביקורות ורק אז לטלפן למי שנראה לכם מתאים למשימה.

שירותים מקיפים לכל מי שעובר דירה

גלישה קצרה באתר, מציגה תמונה מעניינת. מעבר לשירותי הובלות, תוכלו לקבל מידע ופרטי התקשרות עם נותני שירותים מקיפים למעבר דירה – החל מחברות אריזה, דרך חברות אחסון תכולה שפזורות בארץ ואפילו תוכלו לבחון מספר שירותים שונים לפינוי תכולת דירה. מי מכם שמעדיף לבצע את ההובלה בעצמו וכך לחסוך כסף ואת ההתנהלות מול מובילים, יוכל לקבל מידע על חברות שונות שישכירו לכם ציוד להובלה, לרבות, חבלים, רצועות, עגלות משא וכמובן רכב מסחרי או משאית. אל תתנו לעובדה שאין לכם רישיון על משאית להפריע לכם מאחר והחברות הללו ישמחו להשכיר לכם גם את הנהג.

ידע זה כוח

מעבר דירה עשוי להיתפס כפעולה פשוטה, שהרי מאות אלפי משפחות עוברות דירה במהלך שנה אחת. למרות זאת, ישנם דברים שכל אחד צריך להכיר. אין מדובר בדברים מסובכים אך תסכימו איתי שרובנו איננו מיומנים בשיטות אריזה, כיצד לבחור שירותי אחסון תכולה או כיצד בנוי תמחור של שירותי הובלות. זה המקום שבו צרכנים רבים נכשלים, וכשמדובר במעבר דירה, כישלון שכזה עשוי להיות מלווה בהפסד כסף – או התעסקות עם מובילים שברגע האחרון מקפיצים את המחיר או שחלילה לא הגיעו על מנת לבצע את ההובלה. למי מכם שמעוניין, יכול להיכנס לאתר וליהנות מבלוג מקצועי שעוסק בכל השאלות שניצבות בפני מי שעובר דירה – איך משנים כתובת, טיפים לאריזת דירה, מה לבדוק לפני שבוחרים שירותי אחסון תכולה ואיך לא – קטגוריה שמוקדשת כולה לבחירת חברת הובלות. ממה עליכם להיזהר, ממה מורכב התמחור של כל הובלה, כיצד ניתן לצמצם את עלויות ההובלה מבלי לפגוע באיכות השירות (בחרו בחברת הובלות מקומית שעלויות הזמן והדלק שלה יהיו נמוכים יותר) ומה קורה אם המרחק שבין כניסת הבניין למשאית ההובלה עולה על 15 מטרים (המחיר עשוי לעלות). כמו כן תוכלו להוריד מהאתר חוזה הובלות מובנה עליו תוכלו לעשות שינויים שמתאימים לאופי ההובלה שלכם.

משפטים לסיום

הובלת דירה עשויה להיות תהליך מייגע שטומן בחובו מספר מכשולים. הסיכון נעוץ בעובדה שרובנו תופסים את התהליך כפשוט ונפוץ – אך דווקא במקומות האלה, קל ליפול - אם לא נערכים באופן המתאים. אני בטוח שאם תיקחו כמה רגעים או יותר, תלמדו את הנושא ותבצעו בחירה מושכלת של נותני שירותים, תוכלו לעבור דירה באופן מוצלח למדי. כל השירותים והמידע מרוכזים כבר במקום אחד, לכם נשאר רק להיכנס, ללמוד ולבחור את השירות בלחיצת כפתור.

לאתר ASK5